خبرهای داغ:
نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ۱۳ آبان روز استکبارستیزی و یکی از جلوه‌های قدرت، شوکت و عظمت ملت بزرگ ایران محسوب می‌شود که در این روز هیمنه آمریکا در نگاه ملت‌ها در هم فروریخت.
کد خبر: ۹۰۷۴۳۵۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
۱۳ آبان روز قدرت ملت ایران است/تحریم و تهدید‌ها اسباب خفت آمریکا است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سیداحمد حسینی خراسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم، با اشاره به فرارسیدن روز ۱۳ آبان اظهار کرد: ۱۳ آبان روز استکبارستیزی و یکی از جلوه‌های قدرت، شوکت و عظمت ملت بزرگ ایران است که توانست هیمنه آمریکا را در نگاه ملت‌ها در هم بریزد و تنفری از قدرت شیطانی و استکباری آمریکا در دل ملت‌ها ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: سخن امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند به طور عملی تحقق پیدا کرده و ملت‌های مستضعف جهان به طور عمومی به این باور رسیده‌اند که اگر اراده مستحکم ملت‌ها باشد قدرت‌های شیطانی قابل شکست هستند.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دامنه مبارزاتی ملت ایران علیه استکبار گفت: در جریان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و با ایستادگی برابر توطئه‌های آمریکا در مدت زمان ۴۰ سال و برخورد مقتدرانه فرزندان ایران اسلامی، شاخ این شیطان شکسته شد.

وی خاطرنشان کرد: با ایستادگی در برابر قدرت‌های شیطانی ثابت کردیم غلبه و پیروزی نهایی به ویژه در شرایط کنونی کشور که تشدید تحریم‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی مطرح بوده برای ملت ما امکان پذیر است.

آیت‌الله حسینی خراسانی عنوان کرد: آمریکا با این تهدید و تحریم‌هایی که انجام می‌دهد اسباب خفت و ذلت خود را در نگاه جهانیان بیشتر فراهم می‌کند.

وی یادآور شد: ۱۳ آبان که آن‌ها فکر می‌کردند روز نگرانی ملت ما می‌شود تبدیل به فرصتی شده تا جریان‌های مختلف با اتحاد، انسجام، یکپارچگی، همسویی و همصدایی قدرتمندانه در برابر آمریکا بایستند.
ارسال نظرات