خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرضا:

راهپیمایی 13 آبان پاسخ محکمی است به بدعهدی آمریکایی ها

نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرضا گفت: ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان سال جاری پاسخ محکمی به بدعهدی و کارشکنی آمریکا داد.
کد خبر: ۹۰۷۴۳۵۶
|
۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، حجت‌الاسلام علی نوری در جمع حاضران راهپیمایی ۱۳ آبان با اشاره به بیانات امام خمینی در مورد حرکت دانشجویان جهت تسخیر لانه جاسوسیآمریکا که آن را ، انقلاب دوم ملت ایران شناختند عنوان کرد: در دوران قبل از انقلاب مستشاران زیادی از آمریکا و انگلیس در داخل کشور زندگی می‌کردند، اما انقلاب اسلامی دست غارتگر آنان را از منابع کشور کوتاه و زمینه استقلال همه‌جانبه کشور را فراهم کرد.

وی با بیان این‌که ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان سال جاری پاسخ محکمی به بدعهدی و کارشکنی آمریکا داد، افزود: مهم‌ترین سفارش شهدای انقلاب، مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی است.

نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرضا:با تأکید بر این‌که بزرگ‌ترین تهدید نظام اسلامی سازش‌کارانی هستند که از مذاکره با سران کفر و استکبار سخن می‌گویند، گفت: ملت ایران در این ۴۰ سال نشان داد با وجود مشکلات اقتصادی در کشور همچنان از آرمان‌های بزرگ نظام جمهوری اسلامی پشتیبانی می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که اعمال تحریم‌های اقتصادی، ترور دانشمندان هسته‌ای از اقدامات خصمانه آمریکا علیه ملت ایران است، بیان کرد: کسانی که چاره حل مشکلات کشور را در سازش با آمریکا می‌دانند، به راه باطلی می‌روند که سرانجامی جز خفت، بدنامی و شکست ندارد.

نوری با بیان این‌که خروج از برجام بدعهدی آمریکا به تعهدات بین‌المللی و خوی استکباریش را برای جهانیان به اثبات رساند، تصریح کرد: آمریکا به دنبال بهره‌کشی سیاسی و اقتصادی از دیگر ملت‌ها، ایجاد عقب‌ماندگی فرهنگی و قانونمند کردن تجاوز به خاک کشور‌های دیگر است.

وی با اشاره به آغاز تحریم‌های نفتی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: آمریکا و همپیمانان منطق‌هایش باید بدانند که این ملت آرمان‌های بزرگی در سر دارد که تحریم اقتصادی و نفتی نمی‌تواند آن‌ها را از اهداف بزرگشان دور کند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با اشاره به این‌که کشور‌های غربی خود را محور فرهنگ و پیشرفت علمی می‌دانند به دنبال غارت منابع دیگر ملت‌ها هستند، عنوان کرد: آمریکا از ابزار‌های شکست خورده تهدید و تحریم بر علیه ایران استفاده می‌کند، تحریم‌ها و تهدید‌ها فاقد تأثیرگذاری بر اراده جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تأکید بر این‌که ملت ایران در طول تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، ثابت کرده‌اند در برابر این اقدامات ایستادگی می‌کنند، ادامه داد: اقتدار موشکی ایران مانع تجاوز نظامی آمریکا و متحدانش شده است.

نوری با بیان این‌که قدرت دفاعی ایران و بالندگی نیرو‌های مسلح و دفاع از ملت مظلوم منطقه غیرقابل تغییر است، اضافه کرد: سران استکبار که قصد دارند با تحمیل پذیرش FATF و سند ۲۰۳۰ اهداف خود را دنبال کنند، اما نمی‌دانند که مردم هوشیار ایران دیگر اجازه تکرار جنایات گذشته را نمی‌دهند.

وی با بیان این‌که آمریکا و استکبار جهانی قصد دارند اقتدار ولایت را از بین ببرند، افزود: مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران در روز‌هایی ماند ۱۳ آبان ثابت می‌کنند که همچنان پشتیبان ولایت فقیه هستند و پیروی از ولایت فقیه رمز موفقیت و پیروزی جمهوری اسلامی ایران است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار