رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران:
رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان در زنجان با بیان اینکه روز ۱۳آبان در تاریخ انقلاب به ثبت رسیده است گفت: جنایات آمریکا به ایران به این معنی است که دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۷۴۳۸۷
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ سعید اوحدی با بیان اینکه  با تبعید امام خمینی (ره)  ارتباط مردم ایران با امام بیشترشکل گرفت اظهار داشت: زمینه پیروزی انقلاب اسلامی ارتباط دوطرفه مردم و امام (ره) را فراهم نمود.

وی۱۳آبان را  روز شکست هیمنه و بزرگی دولت مستکبر آمریکا عنوان داشت و تصریح کرد:  باید همه نسل های بعد از انقلاب بدانند که این شجره طیبه فراز و نشیب های عجیب و بزرگی را پشت سر نهاده است.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با تاکید براینکه خون شهدای بزرگی چون شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر که نثار انقلاب اسلامی شده است خاطر نشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی چشم جهانیان را به خود خیره کرده است.

 

اوحدی راهپیمایی ۱۳ آبان را روز بیعتی دوباره با ارزش‌های امام راحل و همه کسانی که در شرایط بسیار سخت و دشوار برای آزادی و آزادگی ملت ایران جهاد کردند عنوان نمود و افزود: در ۱۳ آبان سال ۵۷ ، ۵۶ دانش‌آموز در راه بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) در مقابل دانشگاه تهران مظلومانه به شهادت رسیدند و در ادامه همین حرکت پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد.

وی یاد آور شد : پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران  آمریکای جنایتکار که ایران را  به عنوان جزیره ثبات وآرامش خود از دست داده بود توطئه های خود را علیه نظام اسلامی آغاز نمود و چهل سال است که استکبار خواب آرام ندارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی به ویژه آمریکا تمام شگردهای خود را از طریق مذاکره،فرستادن سفرا،حمله نظامی و تحریم و تهدید به کار بسته است اما به اهداف خود نرسیده است،ابراز داشت: شجره طیبه که با خون شهدا آبیاری شده است،همیشه پیروز بوده و  بن بست و شکست برای آمریکا و ایادی آن رقم زده شده است.

اوحدی با اشاره به اینکه این روز ،روز به بن‌بست رسیدن تفکرات غلط آمریکا است تصریح کرد: ملت ایران به برکت حضور ولایت‌فقیه، در صحنه‌های مهم حضور داشته‌ است، و امروز ایران توانسته است قدرت برتر موشکی جهان شود و در امر تولید انبوه جنگنده شکاری کوثر به موفقیت‌های چشم‌گیری دست یابد.

وی ایران را جزیره ثبات و آرامش خطاب نمود و گفت: ایران اسلامی در حال حاضر رتبه چهارم علم و فناوری را به خود اختصاص داده است  و با حضور در این راهپیمایی اعلام آمادگی میکنیم که ایران وقتی در چنین جایگاهی قرار نداشت و مظلومانه با دشمنان در جبهه مقابله می‌کرد، آمریکا با وجود همه امکانات نتوانست هیچ غلطی بکند، اما امروز نظام اسلامی با کسب دستاوردهای بزرگ نشان خواهیم داد که دشمن هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد.

ارسال نظرات