امام جمعه رودبار جنوب:

حضور پرشور مردم جواب یاوه گویی‌های ترامپ را داد

حجت الاسلام والمسلمین عباس گروهی در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان گفت: امروز روز مبارزه با استکبار است و نظام ما نظام اسلامی لست و باید تمام برنامه‌های ما براساس آموز‌های دینی باشد.
کد خبر: ۹۰۷۴۳۸۸
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛حجت الاسلام والمسلمین عباس گروهی در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان گفت: امروز روز مبارزه با استکبار است و نظام ما نظام اسلامی لست و باید تمام برنامه‌های ما براساس آموز‌های دینی باشد.

وی در ادامه افزود: اگر ما چهل سال مرگ بر آمریکا می‌گوییم باید با سند بگوییم چرا که این ملت نفرت چهل ساله نسبت به آمریکا دارد و حرف قرآن است که با کسی که خوی استکباری دارد بجنگیم.

حجت الاسلام والمسلمین گروهی خاطر نشان کرد: دانش آموزان امروز آمدند بگویند منش ما همان منش سال ۵۸ است تمام تحریم‌های ظالمانه ترامپ بخاطر این است که مردم را نسبت به نظام دلسرد کند، اما حضور میلیونی در این راهپیمایی جواب یاوه گویی ترامپ را داد چرا که ترامپ به بن بست رسیده است.

وی بیان داشت: قرآن به ما دستور داده که با ظالم کنار نیاید رهبر انقلاب برای استکبار ستیزی شاخص دارد و امام راحل بزرگ شده مکتب حسین علیه السلام است.

خطیب جمعه رودبارجنوب اظهار داشت: آل سعود نوکر دربست آمریکاست ترامپ می‌خواهد با جنگ اقتصادی مردم را تحت فشار قرار دهد، اما این خواب ترامپ تعبیر نخواهد شد و آن‌های که دور و بر ترامپ هستند موفق نخواهند شد.

وی در پایان ضمن قدر دانی از حضور مردم عنوان کرد: رودبار یک منطقه محروم است، ولی حضور پرشور مردم جواب یاوه گویی‌های ترامپ را داد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار