مرکز بسیج مهندسین صنعتی گیلان با حمایت سیویلیکا برگزار می کند:
چهارمین کنفرانس دستاوردهای نوین و به روز در علوم مهندسی و فناوری های جدید در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ توسط سازمان بسیج مهندسی صنعتی استان گیلان و تحت حمایت سیویلیکا در شهر رشت برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۷۴۴۳۷
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، چهارمین کنفرانس دستاورد‌های نوین و به روز در علوم مهندسی و فناوری‌های جدید در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ توسط سازمان بسیج مهندسی صنعتی استان گیلان و تحت حمایت سیویلیکا در شهر رشت برگزار می‌شود. با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می‌گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می‌توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

در جهان امروز، پیشرفت و توسعه کشور‌ها درسطح کلان و سازمان‌ها در سطح خرد، در گرو ارتقاء سطوح دانش و فناوری است و بر همین اساس شاهد هستیم که اغلب کشور‌ها و سازمان‌های قدرتمند بیش از پیش توجه خود را به امر به روز رسانی علوم مرتبط معطوف داشته و رسالت تبیین جایگاه واقعی نتایج و پیشنهادات کاربردی پژوهش‌ها در سیر توسعه سازمان‌های خود را عهده دار هستند.

از این رو هدف اصلی از برگزاری چهارمین کنفرانس همچون کنفرانس‌های اول و دوم و سوم، هم افزایی دانش و انتشار یافته‌های نو و بدیع در زمینه‌های مختلف تکنولوژی و مهندسی در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ در شهر رشت، به جهت آشنایی و تبادل جدیدترین دستاورد‌های علمی و تجارب کاربردی و بررسی چالش­های علمی واجرایی در فرایند کاربرد آن از تمام مناطق جغرافیایی، در سطح کشوری برگزار می‌گردد.

از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس، بررسی جدیدترین شیوه‌های نوآورانه و ایده‌های بکر در حیطه‌های مختلف علوم و تکنولوژی و زمینه‌های بین رشته‌ای از تمام مناطق جغرافیایی، در سطح ملی می‌باشد.

این کنفرانس از طرف بسیاری از دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و مجامع علمی حمایت علمی شده است. در این راستا کمیته علمی واجرایی کنفرانس، از تمامی اساتید، پژوهشگران و مسئولان اجرایی دعوت می‌نمایند مقالات خود را که حاوی جدیدترین دستاورد‌های علمی و پژوهشی در محور‌های اصلی کنفرانس و یا زمینه‌های مرتبط می‌باشد به صورت فردی و یا با مشارکت گروهی به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند



محور‌های کنفرانس:

مهندسی کامپیوتر (نرم افزار، شبکه، فناوری اطلاعات و دیگر گرایش‌های مرتبط)
مهندسی مکانیک و مکاترونیک
مهندسی هوافضا
مهندسی صنایع
مهندسی معدن
مهندسی راه آهن
مهندسی پزشکی
مهندسی شیمی
مهندسی فضای سبز
مهندسی مواد


ارسال نظرات