کسب دو نشان برنز مسابقات تکواندو قهرمانی کشور توسط بانوان کردستانی

دو بانوی کردستانی با حضور در بیست و سومین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی کشور تهران و موفق به کسب دو نشان برنز شدند.
کد خبر: ۹۰۷۴۴۶۸
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حامد جولایی اظهار کرد: بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان بانوان کشور تحت عنوان «جام سفیر کره جنوبی» از صبح روز جمعه ۱۱ آبان در سالن تخصصی فدراسیون تکواندو کشور به میزبانی تهران آغاز و در روز شنبه ۱۲ آبان ماه با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

وی افزود: در این دوره رقابت‌ها ۲۲۵ تکواندوکار در قالب ۳۰ تیم از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران و توابع، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد حضور داشتند و در اوزان مختلف به مدت دو روز با هم به مبارزه پرداختند.

وی تصریح کرد: کردستان با ۸ تکواندوکار دختر در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرد و توانست در اوزان ۴۶- و ۵۳- صاحب دو نشان برنز شود.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، در بخش انفرادی وزن ۴۶- کیلوگرم اوین فرامرزی نماینده کردستان توانست همراه با نماینده البرز پس از ورزشکاران تهران و اصفهان مشترکاً مقام سوم را کسب کند.

وی افزود: همچنین، سیده‌اسرا هاشمی دیگر نماینده استان کردستان، در وزن ۵۳- کیلوگرم همراه با ورزشکار ایلام مشترکاَ جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است، فروغ عبدمحمدی سرپرستی و مهری شعبانی مربیگری تیم کردستان را در این رقابت‌ها برعهده داشتند.

انتهای  پیام/7727
ارسال نظرات