مردم ایران ثابت کرده‌اند که در برهه‌های مختلف پای انقلاب اسلامی و نظام ایستاده و هیچ قدرتی نمی‌تواند آنان را تهدید کند.
کد خبر: ۹۰۷۴۵۱۴
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛حجت الاسلام قاسم دانشی امام جمعه بم در حاشیه مراسم روز ملی استکبار ستیزی٬ اظهار داشت: مردم ایران ثابت کرده‌اند که در برهه‌های مختلف پای انقلاب اسلامی و نظام ایستاده و هیچ قدرتی نمی‌تواند آنان را تهدید کند.

وی افزود: این حضور حماسی مردم نشان داد که آن‌ها قابل تحریم نیستند بلکه آمریکا مجبور است در برابر اراده این ملت٬ سر تعظیم فرود بیاورد..

وی با یادآوری نقش مردم در انقلاب و پیروزی حق بر باطل افزود: زمانی که دانش‌آموزان و دانشجویان به شهادت می‌رسیدند و اعتراض آن‌ها کنار اعتراض امام راحل به قانون کاپیتولاسیون به میدان آمد؛ در برابر قانونی که آمریکا را برای هر نوع جنایت مصون می‌داشت به میدان آمد، تا شاهد ننگ و سرشکستگی بیشتر نباشد.

امام جمعه بم حجت الاسلام دانشی تأکید کرد: ۱۳ آبان در تاریخ ایران تاریخچه طولانی داشته و تنها با تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان منحصر نشده و باید تأثیر این ۱۳ آبان‌ها را در پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۶ دید و یادآوری کرد.

ویافزود: امروز ما شاهد پیشرفت و ایجاد ریسک برای کشور‌های استعماری هستیم که باوجود تهدید نمی‌توانند اقدامی علیه ایران داشته و تنها به تهدید ختم می‌شود، باید روحیه جهادی، تفکر جهادی و بسیجی در تمام عرصه‌ها حاکم شود تا بتوانیم از این اوضاع آشفته اقتصادی خارج شویم، باید روحیه جهادی، تفکر بسیجی و ولایت مداری در مسئولان و مدیران نهادینه شود.
ارسال نظرات