حجت الاسلام والمسلمین عقیلی گفت: شهدای دانش‌آموز با از خودگذشتگی و صبر و استقامت نماد بارزی از قدرت واقعی را از خود در مقابل دشمن به نمایش درآوردند.
کد خبر: ۹۰۷۴۵۲۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ امام جمعه سامان در یادواره شهدای دانش آموز این شهرستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز گفت: نقش نوجوانان و جوانان در دفاع مقدس و در دفاع از حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) امروز بر کسی پوشیده نیست .

وی افزد: امروز همین جوانان هستند که با رشادت و دلیری در مقابل دشمن می‌ایستند و از آرمان‌های خود دفاع می‌کنند.

عقیلی ادامه داد: شهدای دانش‌آموز نماد قدرت و استقامت در مقابل دشمن هستند و با از خودگذشتگی و صبر و استقامت نماد بارزی از قدرت واقعی را از خود در مقابل دشمن به نمایش درآوردند.

امام جمعه سامان افزود: امروز سربلندی، پیشرفت، عزت و افتخار ملت ایران در جهان از برکت خون شهدا حاصل شده و بی‌شک شهدای دانش‌آموز نقش مهمی در دفاع از کیان اسلامی داشتند.

وی گفت: شهدای دانش‎آموز، دفاع از مملکت، دفاع از دین و ارزش‌های دینی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مقدم بر تحصیل دانسته و به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفته و به سوی جبهه‌ها شتافته و با نثار خون خود در مقابل دشمنان ایستادند تا دشمنان را به عقب برانند.

امام جمعه سامان در پایان به رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای دانش‌آموز در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: دیروز دانش‌آموزان کشور با قرار گرفتن در سنگرهای جبهه جنگ حق علیه باطل توانستند کشور را از حمله و یورش متجاوزان نجات دهند و امروز نیز دانش‌آموزان با طی کردن پله‌های موفقیت در زمینه علم و دانش می‌توانند توسعه و رشد جمهوری اسلامی ایران را تضمین کنند.

ارسال نظرات