خبرهای داغ:

ایجاد قرارگاه علمی عملیاتی توسعه ایران بدون اقتصاد نفت

هنوز 13 آبان های زیاد دیگری تا رسیدن به هدف و پیشرفت کامل کشور بعنوان یک نظام اسلامی قدرتمند در پیش داریم که از مهمترین آنها رسیدن به افق قدرتمند ترین کشور دنیا در حوزه علم و فناوری بعنوان راهبردی ترین اصل قدرت یک کشور می توان نام برد.
کد خبر: ۹۰۷۴۵۳۵
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

ایجاد قرارگاه علمی عملیاتی توسعه ایران بدون اقتصاد نفت

سجاد سنگسری معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری مقارن با یوم الله 13 آبان در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر گفت: سیزدهم آبان ماه نماد خودباوری جوانان جهان اسلام است. امروز دنیای استکبار در مقابل قدرت نرم ایران اسلامی زانو زده و خود باوری و اعتماد به نفس جوانان ما در مقابل قدرت سخت استکبار نیز، واژه راهبردی" ما می توانیم" را بر چهره ترسو و غم زده این کودک کشان می تواند دید را نمایان کرده است.

13 آبان  به جوانان جهان اسلام آموخت، انگیزه الهی به همراه عنصر ایمان و تقوی همه بن بست ها را برای رسیدن به هدف والای ارتقا رشد یک کشور از بین خواهد برد. وی همچنین خاطر نشان کرد : هنوز 13 آبان های زیاد دیگری تا رسیدن به هدف و پیشرفت کامل کشور بعنوان یک نظام اسلامی قدرتمند در پیش داریم که از مهمترین آنها رسیدن به افق قدرتمند ترین کشور دنیا در حوزه علم و فناوری بعنوان راهبردی ترین اصل قدرت یک کشور می توان نام برد.

سنگسری در پایان از همه نخبگان و دلسوزان توسعه کشور در خواست کرد در لبیک به فرمان رهبر انقلاب برای توسعه کشور بدون اقتصاد نفتی با ایجاد گروه های اندیشه ورز در هر قشر و سازمان و منطقه نسبت به ارسال پیشنهاد ات و برنامه ها به سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور، در توسعه پایدار کشور در قالب یک قرارگاه علمی عملیاتی توسعه ایران بدون اقتصاد نقت همکاری نمایند.

ارسال نظرات