خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: مراسم تجمع بزرگ وحماسی یوم الله ۱۳آبان که در سراسر کشور با شکوه برگزار شد همزمان در هندیجان با حضور انقلابی بزرگان و سران طوایف وعشایر بسیجی همراه با پرچم های یا حسین (ع) و فریادهای مرگ بر آمریکا اعلام آمادگی نمودن که با جان و دل از انقلاب و ولایت فقیه و آرمان امام راحل و شهدا پشتیبانی می کنند و اجازه هیچ گونه تهدیدی به دشمنان اسلام و استکبار جهانی نخواهندداد.
کد خبر: ۹۰۷۴۵۴۱
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد پیش از ظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: عشایر و بزرگان طوایف منطقه هندیجان با تمام وجود همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه هستند و همانند دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با جان و دل از اسلام دفاع می نمایند .

وی افزود : اوج شکوه مراسم تجمع بزرگ یوم الله ۱۳آبان در کنار دانش آموزان و دیگر مردم با سلیقه ها و گرایش های مختلف همدل و همبستگی با حضور سران و بزرگان عشایر جلوه خاصی به این مراسم داده بودند.

وی بابیان آمادگی عشایر بسیجی هندیجان در دفاع از کشور گفت: سران و بزرگان عشایر و طوایف هندیجان با آمادگی کامل در دفاع از کشور پای کار هستند و با همبستگی و اتحاد در برابر هر گونه تهدید و تجاوزی مقابله می کنند و از فرامین مقام معظم رهبری پیروی می کنند‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها