یادواره شهدای عملیات والفجر ۴ و شهدای دانش‌آموز با محوریت سردار شهید شاپور برزگر، امیران شهید خلبان جدی، شهید ضیاءالدین ذاکرو شهید مرحمت بالازاده و شهدای دانش‌آموز با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۴۵۴۷
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

یادواره شهدای عملیات والفجر ۴ و شهدای دانش‌آموز در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، یادواره شهدای عملیات والفجر 4 و شهدای دانش‌آموز با محوریت سردار شهید شاپور برزگر، امیران شهید خلبان جدی و خلبان شهید ضیاالدین ذاکر، شهید مرحمت بالازاده و شهدای دانش‌آموز با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، فرماندهان دستگاه‌های نظامی و انتظامی و مسئولان در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل برگزار و این مراسم به صورت باشکوه و ویژه برگزار شد.

سرهنگ شکر عبدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: اقتدار و عظمت کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدا رقم خورده است ما قدردان خون پاک شهدای والامقام هستیم و با جان و دل راه شهدا را ادامه می‌دهیم.

وی بیان کرد: دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف درصدد تضعیف اعتقادات ملت ایران اسلامی هستند که با بصبرت و هوشیاری ملت ایران تمام نقشه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شده و دانش‌آموزان آمدند تا بگویند تا راه شهدا را ادامه می‌دهیم.

عبدی اهداف برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برشمرد و افزود: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به طور همه‌جانبه در جامعه ترویج یابد.

همزمان با سراسر کشور یادواره شهدای دانش آموز اردبیل برگزار شد

یادواره شهدای عملیات والفجر ۴ و شهدای دانش‌آموز در اردبیل برگزار شد

سرهنگ پاسدار ایرج نقی پور مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار بسیج اردبیل تصریح کرد: امروز همزمان با سراسر کشور یادواره 721 شهید دانش آموز استان اردبیل با محوریت شهید دانش آموز "فهمیده آذربایجان" شهید مرحمت بالازاده برگزار شد.

وی افزود: هدف از این یادواره آشنا نمودن نسل چهارم و پنجم و دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت است و دانش آموزان امروز با حضور در این یادواره با کسانی که در اول انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس به خاک افتادند تا ما امروز سربلند باشیم و شعار "هیهات منا الذله" را سر می دهند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل گفت: امروز دانش آموزان با شهدا، امام شهدا و رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای، عهد و پیمان بستند تا نشان دهند که همیشه پشتیبان این نظام، انقلاب و رهبری هستند.

با استقلال و استقامت خود راه شهدا را ادامه می دهیم

یادواره شهدای عملیات والفجر ۴ و شهدای دانش‌آموز در اردبیل برگزار شد

نیما نوروزوند دانش آموزان پایه یازدهم دبیرستان شاهد اردبیل گفت: امنیت و اقتدار ملی خود را مدیون شهدایی هستیم که از همه چیز خود گذشتند تا ما امروز با رفاه و آسایش به تحصیل و زندگی بپردازیم و ما در قبال آن عزیزان وظفه بزرگی داریم.

وی ادامه داد: ما با استقلال و استقامت خود بایستی راه شهدا را ادامه دهیم چرا که امنیت و اقتدار میهنمان در سایه خون شهدا رقم خورده است.

در این مراسم با اجرای مداحی یاد و خاطره شهدای والامقام گرامی داشته شد.

یادواره شهدای عملیات والفجر ۴ و شهدای دانش‌آموز در اردبیل برگزار شد

ارسال نظرات