خبرهای داغ:
مراسم گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل با حضور مسئولان،کارکنان و سربازان تیپ 83 امام جعفرصادق(ع) در سالن اجتماعات این یگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۴۵۵۰
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۹

گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل در تیپ 83 امام جعفر صادق(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «ایراندوست» از کارشناسان پدافند غیرعامل طی سخنانی در  مراسم گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل در محل تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) با اشاره به اهمیت این نوع پدافند اظهار داشت: دو نوع تهدید برای هر کشوری متصور است، یکی تهدیدهای طبیعی مانند سیل و زلزله و..که متولی آن در کشور ما سازمان مدیریت بحران است و دیگری تهدیدهای انسان ساز است که تمهیدات برای مقابله با آنها در حوزه پدافند غیر عامل تعریف می شود.

وی به تاریخچه پدافند غیر عامل پرداخت و افزود: تاریخ بشر از ابتدا تا کنون شاهد جنگ های فراوانی بوده است و چهار میلیارد نفر قربانی جنگ های تاریخ بشریت شده اند و برای کشورما که در معرض تهدیدهای بسیاری است، پدافند غیرعامل ضرورت بسیاری دارد.

ایراندوست در پایان به تعریف و اصول پدافند غیر عامل اشاره کرد و افزود: اگر پدافند غیر عامل در جامعه جدی گرفته شود در برابر انواع تهدیدات نظامی ،اقتصادی و سایبری میتوان جامعه را واکسینه کرد.

توزیع جزواتی با موضوع پدافند غیرعامل همراه با برگزاری مسابقه، برگزاری نمایشگاه از بیانات امام خامنه ای مدظله العالی، فضاسازی و پخش کلیپ های روشنگرانه پیرامون پدافند غیر عامل از دیگر برنامه های یگان در این هفته می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها