انصار الحسینی: درمقابل استکبار نباید تسلیم شد ملت ما باید ایستادگی کند و بیدار باشد.40سال است که آمریکا با ایران دشمنی می کند و 40سال است که حملات پی درپی می‌کند. به گفته‌ی امام بهترین راه مقابله با استکبارهمان راه مقاومت است.
کد خبر: ۹۰۷۴۵۸۷
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دانش آموزان و مردم ولایتمدار شهرستان سوادکوه شمالی همانند دیگر مردم عزیزمان در سراسر کشور در روز 13 آبان ماه روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز مبارزه با استکبار جهانی با حضور خود در این راهپیمایی عهد و پیمان و حمایت خودشان را با آرمان های استکبار ستیزی انقلاب اسلامی ایران به نمایش گذاشتند.

در این راهپیمایی که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و دیگر مسئولین شهرستانی نیز حضور داشت فرماندار شهرستان سید محمد انصارالحسینی در سخنانی به تحریم های اخیر آمریکا علیه ملت ایران اشاره نمود و اظهار داشت: برادران و خواهران و فرزندان انقلاب امروز دشمنان اسلام از تحریم سخن می گویند.

فرماندار سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه تاریخ درحال تکرار است و نشان داد اگر ما یک گام به عقب برگردیم دشمن ده گام به جلو می‌آید ادامه داد: به گفته امام خامنه ای در سیاست خارجی باید یک صدا به جهان برسد.

وی افزود: درمقابل استکبار نباید تسلیم شد ملت ما باید ایستادگی کند و بیدار باشد.40سال است که آمریکا با ایران دشمنی می کند و 40سال است که حملات پی درپی می‌کند. به گفته‌ی امام بهترین راه مقابله با استکبارهمان راه مقاوت است.

به آتش کشیدن پرچم آمریکا و خواندن قطعنامه پایان بخش مراسم راهپیمایی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها