معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود با بیان اینکه دانش آموزان باید توصیه های شهدا را در زندگی خود عمل کنند گفت: شهدا بر ایمان همراه با عمل، استکبار ستیزی و ولایت پذیری تاکید دارند.
کد خبر: ۹۰۷۴۵۹۷
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سید رضا مرتضوی در آیین نامگذاری نمازخانه دبستان آیت الله طالقانی شاهرود که به همت بسیج دانش آموزی واحد امیدان این آموزشگاه برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد شهدا با عمل به سیره و زندگی آنها میسر می شود اظهار کرد: یکی از راه های زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا علم همراه با عمل و ایمان است.
وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت مانند دو بال برای رشد دانش آموزان لازم و ضروری است افزود: یکی از راه های رسیدن به خدا نماز است و امروز شما نمازخانه خود را به نام یک شهید دانش آموز کردید تا عملا در مسیر راه شهدا و قرآن و نماز قرار بگیرید و تلاش کنید همیشه با قرآن و نماز مانوس باشید.
مسئول نظام صالحین سپاه شاهرود با بیان اینکه استکبارستیزی مورد دیگری است که در تداوم راه شهدا مهم است گفت: شهدا برای مقابله با استکبار و دشمنان همیشه حاضر بودند و جان خود را فدا کردند و باید بدانید سمبل این استکبار آمریکای جنایتکار است که امام فرمود شیطان بزرگ است.
وی با تاکید بر تبعیت از ولایت به عنوان عمود خیمه دین افزود: شهدا از ما می خواهد با درس خواند خوب و عمل به این علم همراه با ایمان در پاسداری از ولایت و مبارزه با استکبار همیشه آماده باشیم.
سید محمدرضا کریمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهرود نیز در سخنانی با تقدیر و تشکر از ذوق مسئولین آموزشگاه در برپایی این مراسم و نامگذاری نمازخانه به نام یک شهید دانش آموز بر حرکت در مسیر شهدا تاکید و از دانش آموزان خواستند با علم و ایمان سبب سربلندی کشور و نظام اسلامی که خواسته شهداست باشند.
رمضان ترابی فرد مدیر دبستان آیت الله طالقانی نیز با خیرمقدم به همه شرکت کنندگان در این مراسم با اشاره به سخن رهبر انقلاب که زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست این اقدام را در راستای زنده نگهداشتن یاد شهدا بر شمرد و وظیفه دانش آموز انقلابی را کسب علم و دانش در کنار ایمان برشمرد.
در این مراسم با اهدا لوح یادبود از پدر شهید دانش آموز هوشنگ طاهری تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها