خبرهای داغ:
در ایام پایانی ماه صفر صورت می‌گیرد

پخش برنامه «روضه خورشید» از رادیو معارف

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «روضه خورشید» از این رسانه در ایام پایانی ماه صفر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۴۶۸۸
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
پخش برنامه «روضه خورشید» از رادیو معارف
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم، با اشاره  به ویژه برنامه‌های رادیو معارف ویژه ایام پایانی صفر از حرم علی بن موسی الرضا (ع) اظهار کرد: برنامه غریبانه به این مناسبت تولید شده که در روز‌های ۱۵ تا ۱۷ آبان ماه از ساعت ۱۷:۴۵ تا ۱۹ از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: روح الله اسماعیلی به عنوان تهیه کننده، محمد جواد محمدی به عنوان گوینده، سید محمد مهدی رکنی به عنوان گزارشگر و حجت‌الاسلام سید مجتبی سید سلیمانی به عنوان کارشناس این برنامه است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به موضوعات و محور‌های برنامه غریبانه گفت: شب اول به موضوع سبک زندگی مؤمن بر اساس دستورات و نصایح پیامبر اکرم (ص) پرداخته می‌شود که اوج رحمت، رأفت و عطوفت در برخورد با مؤمنان و نفوذ ناپذیری در مقابل وعده‌ها، وعید‌ها و تحریم‌ها از جمله موضوعات این بخش است.

وی عنوان کرد: به ترتیب در شب‌های دوم و سوم مباحثی در زمینه صلح امام حسن (ع) و آداب زیارت امام رضا (ع) از سوی کارشناس برنامه مطرح می‌شود.

محمودی روضه خورشید را از دیگر برنامه‌های ویژه ایام پایانی صفر ذکر کرد و افزود: این برنامه روز‌های ۱۶  و ۱۷ آبان از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱ از رادیو معارف پخش می‌شود که تاریخ شهادت رسول خدا (ص) و مظلومیت‌های پیامبر اعظم (ص) در دوران حیات و حقوق پیامبر اسلام (ص) از نگاه قرآن کریم از جمله موضوعات روز نخست پخش این برنامه است.

وی خاطرنشان کرد: مظلومیت‌های حضرت امام حسن مجتبی (ع) از دیگر محور‌های این برنامه است که بر این اساس به تاریخ و اجمالی از زندگی حضرت تا شهادت، ناشناخته ماندن جایگاه و مقام حضرت، تحمیل صلح و سازش بر حضرت و غربت در میان شیعیان بی‌بصیرت پرداخته می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به حقوق حضرت امام رضا (ع) و مظلومیت‌های حضرت به عنوان محور این برنامه در روز ۲۹ صفر گفت: موضوعاتی مانند تاریخ و اجمالی از زندگی حضرت تا شهادت، غربت امام در مدینه، حقوق امام رضا (ع) بر زائران و مجاوران و احیای امر اهل بیت (ع) در این بخش مورد توجه قرار می‌گیرد.
ارسال نظرات