اعلام مهلت ۶ ماهه به بهره برداران معادن راکد

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اعلام مهلت ۶ ماهه به بهره برداران معادن راکد کهگیلویه وبویراحمددردومین جلسه شورای معادن استان گفت: بهره بردارانی که از فرصت تعطیلی مجاز و یا محاسبه حقوق دولتی بر اساس استخراج واقعی استفاده می‌کنند، تعیین تکلیف می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۷۴۷۱۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱
دیودیده افزود:برخی از بهره برداران هیچگونه فعالیتی برای راه‌اندازی معدن انجام نداده اند، ولی برخی دیگر از بهره‌برداران کار‌هایی در خصوص فعال سازی این معادن انجام داده اند، اما هنوز نتوانستند این معادن را راه‌اندازی کنند و نیاز به یک فرصت دوباره دارند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم با انتقاد از تاخیر در راه‌اندازی معادن استان گفت: ما نمی‌توانیم سال‌ها اموال بیت المال را در اختیار کسانی قرار بدهیم که هیچ کاری انجام نمی‌دهند.
احمدی افزود: فرصتی که در اختیار بهره‌برداران قرار می‌دهیم باید با تدبیر باشد و معادن واکذاره شده باید ظرفیت کیفی لازم را داشته باشند.
وی گفت:هدف از راه اندازی این معادن اشتغالزایی است و بهره برداران تا پایان زمان مهلت ارائه شده بتوانند این معادن را فعال و راه اندازی کنند.
در این جلسه مشکلات ۶ معدن استان که قرار بود در شش ماهه اول سال فعال شوند بررسی و از ۶ بهره بردار معادن استان سلب صلاحیت شد.
ارسال نظرات