فرماندار بویراحمد، گفت: پیش بینی می‌شود قبل از فصل زمستان، کار تثبیت پایه‌های پل اول بشار انجام شود.
کد خبر: ۹۰۷۴۷۴۴
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
شاهرخ کناری با اشاره به اینکه امسال در مجموع مبلغ ۸ میلیارد و پانصد میلیون تومان برای تکمیل ساختمان پل چهار بشار اختصاص یافته است، افزود: ۴ و نیم میلیارد تومان از این مبلغ در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد و ۴ میلیارد نیز در سایر مراحل به این پل اختصاص یافت.
فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه دستگاه مجری این طرح‌ها شهرداری است اضافه کرد: طبق وعده شهردار یاسوج پیش بینی می‌شود پل چهارم تا شش ماه آینده به بهره برداری برسد.
کناری به موضوع ایمنی پل اول بشار هم اشاره کرد و گفت: اعتبار لازم برای استحکام پایه‌های پل اول، در نظر گرفته شده و هم اکنون پیمانکار مشغول کار است.
فرماندار بویراحمد ادامه داد: پیش بینی می‌شود قبل از فصل زمستان، کار تثبیت پایه‌های پل اول بشار انجام شود.
کناری در ادامه به ساماندهی رودخانه بشار از پل اول تا پل سوم اشاره کرد و گفت: بخش مهمی از کار کف سازی و ساخت دیوار‌های حایل آن انجام شده که این کار در زیبا سازی بستر رودخانه بشار تاثیر زیادی دارد.
وی افزود: امسال برای تکمیل پل سوم بشار هم در کمیته برنامه ریزی، ۳ میلیارد و برای مطالعات طرح اتصال پل سوم به پلیس راه جدید ۲۵۰ میلیون تومان اختصاص یافته است.
کناری به پایان مطالعات طرح پل پنجم بشار نیز اشاره کرد و گفت: اعتبار لازم برای ساخت این پل ۱۵ میلیارد تومان است که با اختصاص ۳ میلیارد، مرحله اول این طرح نیز آغاز می‌شود.
ارسال نظرات