فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز معرفی شد

امروز با حضور فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان شهرستان الیگودرز ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ ذلقی، سرهنگ محمدی به‌عنوان فرمانده جدید این شهرستان معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۷۴۷۴۹
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، امروز با حضور فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان شهرستان الیگودرز ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ ذلقی، سرهنگ محمدی به‌عنوان فرمانده جدید این شهرستان معرفی شد.

در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز امام‌جمعه و فرماندار این شهرستان ضمن ارج نهادن به زحمات فرمانده سابق این نیرو از بالا رفتن امنیت و آرامش در این شهرستان به‌عنوان یکی از شاخص‌های مهم یاد و بر ضرورت ادامه این روند تأکید کردند.

مهدیان نسب، فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: بزرگ‌ترین سرمایه ما اعتماد مردم هست که این نیروی انتظامی بالاترین اعتماد رو در کشور دارد

وی افزود: بیش از 2200 نفر رو به‌صورت چهره به چهره امورش دادیم که با آسیب‌شناسی صورت گرفته در استان ۷ درصد کاهش جرائم را داشته‌ایم

فرمانده نیروی انتظامی استان همچنین از جذب 2000 نیروی خبر داد و افزود سهم شهرستان از این تعداد ۱۶۵ خواهد بود و در راستای تأمین نیاز ماشین‌آلات نیز 19 دستگاه ماشین به استان، ۱۲ خانه‌سازمانی به شهرستان الیگودرز اختصاص داده شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات