حجت الاسلام حسینی مقدم گفت از امتیازات فرهنگ ایثار و شهادت بیداری ،جهاد و بلند پردازی است اگر بیدار نباشیم دشمنان از طریق فضاهای مجازی بلاها به سر ما می آورند به حدی که برخی جوانان را واردار به خودکشی می کنند .
کد خبر: ۹۰۷۴۷۷۰
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, همزمان با هفته بسیج دانش آموزی اولین یادواره شهید حججی و ششمین یادواره شهدای دانشجو و پانزدهمین یادواره 60شهید دانش آموز شهرستان کوهبنان با حضور امام جمعه ،فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده انتظامی شهرستان، اعضای شورای اداری و تامین ،فرماندهان نظامی و انتظامی ، جمعی از روحانیون ،بسیجیان ،دانش آموزان ،دانشجویان و خانواده های معزز شهیدان جانبازان و ایثارگران در محل نماز خانه دبیرستان شهید باهنر شهرستان برگزار گردید .
این برنامه با سخنرانی،مداحی ،پخش کلیپ از شهدا و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری همراه بود .
در این مراسم محمد علی حسینی مقدم از علما و فضلای شهر قم گفت انقلاب اسلامی کاخ استکبار جهانی را لرزاند و زلزله ای عجیبی در جهان ایجاد کرد و دشمنان را به حاشیه راند .
ایشان خاطر نشان کرد پس از پیروزی  انقلاب اسلامی دشمنان در صدد مبارزه بر آمدند که در مانور صحرای طبس شکست خوردند و در دوران دفاع مقدس تلاش کردند با کمک دنیا جلوی صدور و پیشرفت انقلاب را بگیرند اما انقلاب نگرش ها را عوض کرد.
وی ادامه داد تقدیم 36هزار شهید دانش آموز گویای این حقیقت است که رزمندگان در اقشار مختلف با فرهنگ ایثار و شهادت حماسه ها خلق کردند و پشت دشمن را شکستند . استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد بعد از گذشت 40 سال از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی عده ای با زلزله ای که انقلاب اسلامی در مستکبرین ایجاد کرده بیگانه هستند و ایثار را نوعی خشونت می دانند البته گروهی در برابر آنان معتقدند با فرهنگ ایثار و شهادت می توان قله های عزت را طی کرد .
وی افزود فرهنگ ایثار و شهادت دشمنان را زمین گیر نموده است لذا سردار حاج قاسم سلیمانی در عرصه مبارزه و دفاع دشمنان و مستکبران را به خاک مذلت و خواری نشاند.
حجت الاسلام حسینی مقدم گفت از امتیازات فرهنگ ایثار و شهادت بیداری ،جهاد و بلند پردازی است اگر بیدار نباشیم دشمنان از طریق فضاهای مجازی بلاها به سر ما می آورند به حدی که برخی جوانان را واردار به خودکشی می کنند .
وی تاکید داشت شهید حججی ها در زیر تیز دشمنان فقط توکل شان به خدا بود و برای رسیدن به وصال رقابت کردند لذا کسانی که با فرهنگ شهادت فاصله دارند خوابند .
وی بیان داشت شهیدان از دنیا و رزق و برق های آن گذشتند و دور گناه خط کشیدند و از نفس اماره پیروی نکردند و برای رسیدن به خدا تلاش کردند لذا سعادتمند دو سرا شدند.
استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری مد ظله العالی  همان جهاد اعلی است که همگان باید در این عرصه تلاش کنند چون پیروزی از آن جبهه حق است . 
وی یادآور شد در فرهنگ ایثار و شهادت باید بلند پردازی کرد چون طمع به دنیا و مطامع پوچ و توخالی دنیا ارزشی ندارد و فقط توسل و توکل است که سعادت انسان را رقم می زند .

ارسال نظرات