استاندار اردبیل گفت: بروکراسی در سرمایه گذاری بخش کشاورزی در استان باید به حداقل رسیده و در کوتاه ترین زمان ممکن زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری در این بخش فراهم شود.
کد خبر: ۹۰۷۴۷۷۷
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

بروکراسی در سرمایه گذاری بخش کشاورزی به حداقل برسد

به گزاش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر بهنام جو عصر روز گذشته در جلسه کارگروه اشتغال ویژه بخش کشاورزی تصریح کرد: باید از معطلی سرمایه گذاران برای ایجاد صنایع تبدیلی و یا صنایع وابسته کشاورزی جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به هدف گذاری اشتغالزایی ۲۰ هزار نفری در استان اظهار داشت: این برنامه باید با جدیت دنبال شده و نباید اظهار نظرهای حاشیه ای باعث سستی اراده و کم شدن فعالیت مسوولان مرتبط شود.

استاندار اردبیل ادامه داد:استان اردبیل توانمندی های زیادی دارد که می توانیم با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران شتاب بیشتری به ایجاد فرصت های شغلی بدهیم.

بهنام جو افزود:سالانه هشت هزار فارغ التحصیل دانشگاهی و جوانان به متقاضیان شغل در استان افزوده می شود و برای ایجاد اشتغال این عزیزان برنامه ریزی های مدونی داریم.

وی با بیان اینکه در سال جاری فرصت های شغلی خوبی در حوزه کشاورزی ایجاد شده، گفت: باید متولیان امر در جهاد کشاورزی نسبت به افزایش این فرصت های شغلی تا پایان سال به بیش از هفت هزار نفر، نهایت تلاش خود را بکار گیرند و همه دستگاه های اجرائی همکاری لازم را داشته باشند.

ارسال نظرات