نشست سراسری هیات های اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۰۷۴۸۳۲
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
 

به گزارش سرویس بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور خبرگزاری بسیج،مراسم افتتاحیه نشست سراسری هیات های اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با حضور سردار سرتیپ پاسدار "محمدحسین سپهر" فرمانده قرارگاه حمایت از کالای ایرانی، دکتر حسن پور ریاست سازمان بسیج اصناف کشور، دکتر اسدالله بادامچیان ریاست هیات اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف کشور، آیت الله احدی استاد شجره طیبه صالحین بسیج اصناف، سید جواد احمدی رئیس مرکز اصناف و بازرگانان و دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی، روسای سازمان بسیج اصناف استان ها، روسای مجامع بسیج اصناف سراسر کشور و همچنین روسای اتاق اصناف استان ها صبح امروز در مشهد مقدس برگزار شد.

دکتر حسن پور در ابتدای این مراسم، با تشریح اهداف هیات های اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف کشور گفت: راهکارهای تقویت هیات های اندیشه ورز به عنوان مغز متفکر در جهت راهبری اصناف و همچنین راهکارهای برون رفت از وضعیت فعلی اقتصادی و بیان مطالبات از قوای سه گانه و نیز چگونگی حمایت از کالای ایرانی که نه تنها شعار امسال بلکه نسخه شفابخش همیشگی خواهد بود از اهداف اصلی این نشست است.

دکتر حسن پور با اشاره به اقدامات راهبردی آینده سازمان بسیج اصناف گفت: الگوسازی در اقتصاد مقاومتی به ویژه در حمایت از کالای ایرانی،
حفظ آرامش بازار و تفوق بر جنگ روانی دشمن، ادامه خدمت رسانی به آحاد جامعه در قالب اردوهای جهادی همچون خیرین اصناف و بازار و تجار و همچنین طرح "یک کاسب یک دانش آموز" در راستای رزمایش عظیم عاشورایی بسیج اتفاق افتاد و 60 هزار دانش آموز بی بضاعت با مبلغ حدود 6 میلیارد تومان روانه مدارس شدند، از جمله اقدامات راهبردی سازمان بسیج اصناف کشور است.

وی افزود : مطالبه جدی از دولتمردان و سایر قوا و تعامل و کمک به دولت در تمام سطوح به عنوان وظیفه بسیج و سپاه منجمله مجموعه سازمان بسیج اصناف و همچنین تربیت کادر در طراز انقلاب اسلامی در هیات مدیره اتحادیه ها و اتاق های اصناف از دیگر اقدامات پیش رو در سازمان بسیج اصناف خواهد بود.

هدف بزرگ و عصاره فعالیت های سازمان بسیج اصناف کشور، تبیین نقش اصناف، بازاریان و تجار در سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در افق 50 سال آینده است که پیموده شدن راه پیشرفت کشور و پدیدار شدن طلیعه مبارک تمدن نوین اسلامی از نتایج آن خواهد بود که بازار در این موضوع نقش مهمی خواهد داشت.

دکتر حسن پور با اظهار امیدواری در راستای اثربخشی این نشست ها در برون رفت از مشکلات اقتصادی گفت: جمع بندی مطالب این نشست به قوای سه گانه تقدیم خواهد شد.

در پایان این مراسم تفاهم نامه اجرای دوره آموزش احکام تجارت و کسب و کار (فقه بازار) میان مرکز اصناف و بازرگانان و سازمان بسیج اصناف کشور منعقد گردید.

ارسال نظرات