فرماندهان نیروی انتظامی و بسیج در راستای افزایش ضریب امنیتی شهرستان و پیشگیری از وقوع سرقت‌ها گشت‌های محله محور با استفاده از ظرفیت بسیج مردمی در راستای برقراری امنیت بیشتر در محلات شهرستان انار را اجرایی کردند.
کد خبر: ۹۰۷۴۸۳۶
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،برگزاری جلسه تعاملی فرماندهان نیروی انتظامی و بسیج در راستای افزایش ضریب امنیتی شهرستان و پیشگیری از وقوع سرقت‌ها گشت‌های محله محور با استفاده از ظرفیت بسیج مردمی در راستای برقراری امنیت بیشتر در محلات شهرستان انار را اجرایی کردند.
با اجرای این طرح در هر محله، چند تن از نیرو‌های بسیج با هماهنگی و تعامل مقامات قضایی و نیروی انتظامی به گشت‌زنی خواهند پرداخت که با تقویت این گشت‌ها که از بسیجیان واجدشرایط و دوره دیده استفاده تا از انجام سرقت، ناامنی‌های اجتماعی و مسایلی که ممکن است خانواده‌ها را نگران کند جلوگیری بعمل آید.
سرهنگ خلیلی فرمانده انتظامی انار در این جلسه ضمن تقدیر از تعامل و همکاری بسیج در راستای ارتقاء امنیت گفت: در راستای امنیت همه ارگان‌ها و مردم بایستی در کنار ما باشند.
سرهنگ خلیلی: استفاده از ظرفیت افراد معتمد، صاحب نفوذ در محلات و ایجاد ارتباط با این عزیزان نیز یکی دیگر از روش‌های موثر درجهت اصلاح وضعیت یک منطقه و ارتقاء سطح امنیت در محله‌های آسیب پذیر عنوان کرد.
سرهنگ مرادی زاده فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان انار نیز اهداف گشت محله محور که با مجوزشورای تامین فعالیت خود را شروع نموده را شامل ارتقاء آرامش و آسایش محله، مردمی کردن امنیت، ارتقاء امنیت روانی و احساس امنیت در مردم و حفظ انسجام اعضای پایگاه بسیج و افزایش ارتباط و همکاری پایگاه بسیج با مردم آن محله عنوان کرد.
وی خاطر نشان کرد: همه هماهنگی‌های لازم برای اجرای این طرح با نیروی انتظامی و دستگاه قضایی انجام شده است و بسیجیان در قالب گروه‌های سه و پنج نفره پیاده و دو نفره موتوری و خودرویی در محدوده‌های در نظر گرفته شده گشت زنی می‌کنند.
ارسال نظرات