سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ در جمع معلمین بسیجی عنوان کرد: شناخت اهداف و آرمان‌های انقلاب و شناساندن آن به نسل امروز از وظایف سنگرداران جبهه‌ی فرهنگی است.
کد خبر: ۹۰۷۴۸۹۲
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ نشست بصیرتی کانون بسیج فرهنگیان همزمان با هفته‌ی بسیج دانش آموزی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ارزوئیه و با هدف شناخت اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و القای آن به نسل امروز برگزار گردید.

فرمانده ناحیه‌ی مقاومت سپاه ارزوئیه در این نشست به پیوند انقلاب اسلامی و ظهور پرداخت و بیان کرد: باور به آرمان‌های انقلاب اسلامی و پایبند بودن به این آرمان‌ها انشاءالله از زمینه‌های تحقق ظهور حضرت، ولی عصر (عج) می‌باشد.

سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ به تحلیل آزمون‌های انقلاب اسلامی از گذشته تا به امروز پرداخت و با تصریح اینکه انقلاب اسلامی مختص ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس نبوده به انقلاب‌های دوران پیامبر (ص) در گذشته و سایر ملت‌ها تا به امروز اشاره نمود.

وی خاطر نشان کرد: فتنه‌ها همچنان پا برجاست و آزمایش‌هایی که با آن روبه روهستیم و امروز جبهه‌ی فرهنگی مهم‌ترین بخش این عرصه است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ارزوئیه در ادامه معلمان را به عنوان سنگرداران این جبهه موظف به تبیین آرمان‌ها و اهداف انقلاب نمود و خواست که نوجوانان را با باور‌هایی انقلاب رشد دهند.


سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ در این نشست همچنین به اربعین حسینی به عنوان یک تمدن الگو ساز شیعی در سطح جهان اشاره نمود و خاطر نشان کرد: این تمدن شیعی نمایانگر سبک زندگی اسلامی و با تمام سادگی خود نقطه‌ی مقابل سبک زندگی غرب و مدرنیته‌ی غرب می‌باشد.
ارسال نظرات