خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر فارس به فتنه های سیاسی و اقتصادی دشمن در سالهای اخیر اشاره کرد و گفت: بعضی از اتفاقات و حوادث که توسط دشمن و با هدف براندازی انجام شد، باعث وفاق و همدلی میان مسئولان کشور و همچنین استان فارس شد.
کد خبر: ۹۰۷۴۸۹۸
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس؛ سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه جانشین سپاه فجر با اشاره به فرارسیدن روز مبارزه با استکبار جهانی، گفت: ما با مستکبران اختلاف مبانی داریم و تا این اختلاف مبانی وجود دارد، هرگز در یک مسیر قرار نخواهیم گرفت و همه بدانند که این اصول و مبانی قابل مذاکره نیست.

وی افزود: تنها راه حل وضع موجود پیروی از ولایت است و این تنها مسیریست که می تواند آینده روشنی را برای این کشور تضمین کند.

فرمانده سپاه فجر فارس به فتنه های سیاسی و اقتصادی دشمن در سالهای اخیر اشاره کرد و ادامه داد: بعضی از اتفاقات و حوادث که توسط دشمن و با هدف براندازی انجام شد، باعث وفاق و همدلی میان مسئولان کشور و همچنین استان فارس شد.

وی خاطر نشان کرد: سپاه و بسیج در استان پهناور فارس مسئولیت مهمی دارد؛ با توجه به تنوع مأموریت و تنوع رده های مقاومت، اگر بتوانیم در جهت آموزش و سازماندهی آنها موفق باشیم می توانیم در مقابل تلاش های دشمن ایستادگی کنیم.

سردار غیاثی اظهار داشت: در اصل 150 قانون اساسی حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به سپاه پاسداران سپرده شده است، پس ما حق نداریم از جانب دشمن غافلگیر شویم و همواره باید آمادگی خود را در حد اعلا حفظ کنیم و با یک اشراف و تحلیل و آرایش مناسب، از اتفاقات و فتنه ها جلوگیری کنیم.

فرمانده سپاه فجر فارس بیان داشت: دشمن همواره از متن جامعه ما تحلیل دارد و اگر امروز مسائل اقتصادی به پاشنه آشیل ما تبدیل شده، فقط بخاطر عدم توجه به فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و نادیده گرفتن توصیه های اقتصادی ایشان بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها