معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت:ما همه ملت‌های جهان را به شعار علیه آمریکا وادار کرده‌ایم و این علامت قدرت ماست که با یک شعار زبانی «مرگ بر آمریکا» به آن‌ها ضربه می‌زنیم.
کد خبر: ۹۰۷۵۰۰۸
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

سرهنگ پاسدار عوضعلی فقیری، معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ظهر امروز در سخنرانی نماز ظهر و عصر در فاطمیه سپاه سلمان استان گفت: ما همه ملت‌های جهان را به شعار علیه آمریکا وادار کرده‌ایم و این علامت قدرت ماست که با یک شعار زبانی «مرگ بر آمریکا» به آن‌ها ضربه می‌زنیم.

وی افزود:متأسفانه کسانی هستند که خواسته یا ناخواسته در جهت یاری رساندن به دشمن، به زمزمه‌هایی برای ترک کلمۀ «مرگ بر آمریکا» شروع کرده‌اند ما به ملت خودمان و همۀ ملت‌های آزادۀ جهان می‌گوییم که آمریکا واقعاً آنچنان که حضرت امام فرمود: هیچ غلطی نمی‌تواند بکند آمریکا تنها با شعار مرگ بر آمریکای ما رو به اضمحلال و نابودی می‌رود.

سرهنگ فقیری ادامه داد: بعضی‌ها امروز یاوه‌سرایی‌هایی می‌کنند و می‌خواهند در صف بسیار محکم مرگ بر آمریکا‌گویان که در منطقه قدرت پیدا کرده‌اند خلل ایجاد کنند و سرچشمۀ مرگ بر آمریکاکه ایران اسلامی است را بخشکانند بدانند که این شعار به شدت عقلانی و این شعار به شدت ایمانی هیچ‌وقت در این سرچشمه خشک نخواهد شد.
ارسال نظرات