خبرهای داغ:
رئیس نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان؛
حمیدرضابهمنی نژاد: امریکائی ها شعارحقوق بشر میدهند اما میلیون ها انسان را در غزه و سوریه و یمن به خاک و خون کشیدند.
کد خبر: ۹۰۷۵۰۳۰
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ حمیدرضا بهمنی نژاد رئیس نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان در جمع سرگروه های صالحین و نخبگان بسیجی ادارات شهرستان گرگان اظهار داشت: باید قدر دان مردم بزرگ وشریف ایران باشیم زیرا با حضورپورشورخود در13 آبان حقیقتا ملت ایران سنگ تمام گذاشت.

وی درادامه افزود : ماچهل سال است که با نظام سلطه می جنگیم اما مردم نه تنها خسته نشده اند بلکه جوانان انقلابی زیادی تربیت و تقدیم انقلاب شده اند.

بهمنی نژاد یکی ازویژگی های نظام سلطه را برتری طلبی بیان کرد و گفت : برتری طلبی خوی نظام استکبار است و به دروغ شعار حمایت از حقوق بشر سرمیدهند ولی ملیون ها انسانت در غزه ، عراق ، سوریه و یمن را که میخواهند حقوقی داشته باشندرا به خاک و خونشان میکشند.

وی با بیان اینکه اگر میخواهیم بانظام سلطه مبارزه کنیم باید ویژگی های شان را بدانیم اذعان کرد: اولین نکته باید به این حقیقیت باور داشته باشیم که یک روند در دنیا وجود دارد بنام افول ابرقدرت ها که از دهه 80 شکل گرفته و مسئله ی افول امریکا درپیش محققان و پژوهش گران ایرانی خارجی کاملا روشن است ، شهید آوینی نیز اعتقاد داشت که اروپا ازدرون خواهدپوسید.

رئیس نظارت و بازرسی استان گلستان ادامه داد :آمریکاقدرت نرم خود را ازدست داده ، درموضوع حمله امریکابهسوریه موفق نشدیک اجماع را برای حمله به سوریه جمع کنند امروز نیزبه دنبال این هستند که صادرات نفت ایران صفرشود که نتوانست و این نشان دهنده این است که ایران پیروز چالش چهل سالگی امریکاست.

وی خاطر نشان کرد:ایران جلوی سلطه امریکارا دربرخی از کشور ها گرفته چه کسی فکرش را میکرد  در نیجیریه شیخ زکزاکی اینقدر طرفدار داشته باشد  مامگرآنجاحضورداشتیم ؟در آنجا حتی یک گروهان هم نداشتیم ولی ندای انقلاب اسلامی به انجاهم رسیده است.

بهمنی نژاد یکی از مشکلاتمعرفی انقلاب اسلامی را پوشش نامناسب دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت :یکی از مشکلات ما در داخل کشور این است که نتوانستیم دست آورد های انقلاب اسلامی را خوب پوشش بدهیم درحالیکه پیشرفت های چشمگیری داشتیم ،یکی از شاخص ترین معیار های پیشرفت ،میزان نرخ سواد آموزی است دوسال قبل از انقلاب نرخ 42 درصد بود و اما سال 9093 درصد ایران از نعمت سواد برخوردار شده اند.

رئیس نظارت و بازرسی از انتخابات در استان گلستان همچنین ادامه داد: تعداد مراکز علمی و دانشگاه ها به دوهزار رسیده تعداد دانشجوها دکترای تخصصی قبل از انقلاب 913 نفر بوده وبعد از انقلاب 60 برابر شده ، قبل از انقلاب اوضاع بهداشت به چه وضعی بود، از هر هزارنوزاد 111 نفر از دنیا می رفتن ولی الان آمار این مرگ ومیر به طورچشم گیری کاهش یافته است، در اول انقلاب اگر به کسی می گفتیم چند شهر گاز کشی شده را نام ببر نمی توانست ولی الان شهری نیست که از نعمتگاز شهری برخوردار نباشد.

وی ابراز داشت : در زمینه دفاعی جزء 7 کشور برتردنیا هستیم و اگر اراده کنیم می توانیم از دویست متری تا دوهزار کیلومتری خود را با موشک نقطه زن بزنیم و این دستاورد انقلاب است.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت :ما هرجا حرف رهبری را گوش دادیم موفق بودیم مثلا در زمینه دفاعی ، ای کاش در مسئله اقتصادی نیز به حرف رهبر گوش میدادیم تا این اتفاقات نیفتد، چهل سال تحریم بودیم انقدر فشار به ملت نیامد  ولی در چند ماه اخیر بایک فضا سازی روانی فشار زیادی به مردم واردشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها