در گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، مدیریت آموزش و پرورش و مسئولین بسیج فرهنگیان و دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود با خانواده شهید دانش آموز ناطقی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۷۵۰۷۲
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، مدیریت آموزش و پرورش و مسئولین بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شاهرود با خانواده شهید دانش آموز مهدی ناطقی دیدار کردند.
در این دیدار صمیمی که پدر و مادر و برادر شهید حضور داشتند، سیدمحمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود در سخنانی را گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل با بیان اینکه حضور ما در منزل شهدا به خاطر نیاز ما به شهداست اظهار کرد: شهدا رفتند تا ما امروز باشیم و خدمتگذار انقلاب و اسلام باشیم.
وی با بیان اینکه باور ما این است که شهدا زنده اند و نزد خدا روزی می‌خورند گفت: امیدواریم که شهدا شفیع ما در دنیا و آخرت باشند.
در این دیدار پدر شهید دانش آموز مهدی ناطقی با اشاره به خاطراتی از این شهید گفت: شهید بسیار درس خوان بود و به خانواده خود احترام می‌گذاشت و برای رفتن به جبهه از ما اجازه گرفت و با اینکه سن کم داشت، اما عاشق جبهه بود.
وی افزود: شهید یک مرحله به جبهه اعزام شد و در حالی که سال دوم دبیرستان بود و امتحان نهایی داشت به جبهه شتافت و در جزیره مجنون شیمیایی شد و بر اثر جراحات وارده در کشور اتریش و در حالی که تحت درمان بود به شهادت رسید.
در پایان این دیدار هدیه‌ای به رسم یادبود به خانواده شهید اهدا شد.
لازم به ذکر است شهید مهدی ناطقی متولد سال ۱۳۴۶ شاهرود است که در سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر شیمیایی شد و در بیمارستانی در شهر وین اتریش بر اثر جراحات شیمیایی در حالی که دانش آموز بود شربت شهادت را نوشید و در گلزار شهدا در کنار همرزمانش آرام گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها