خبرهای داغ:
قدیری ابیانه در همایش بصیرتی که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه دامغان برگزار شد گفت : امروز باید با آگاه سازی تصورات غلطی که در توده مردم نسبت به درآمدهای نفتی و اختلاس ها وجود دارد را اصلاح نمود.
کد خبر: ۹۰۷۵۰۷۸
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در همایش بصیرتی با نام " نقش ایران در استکبارستیزی جهانی " که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد دامغان برگزار شد، با اشاره به شرایط حساس فعلی و نقشه های دشمن به منظور فشار بر جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن در صدد براندازی با استفاده نیروها و پتانسیل های داخلی بوده و با متوسل شدن به حربه قدیمی تشکیک و تفرقه نیز این کار را انجام خواهد داد.
وی در ادامه با توجه به چلهمین سالگرد انقلاب اسلامی و فشارهای بی وقفه دشمن به منظور ضربه زدن به انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد : فتنه سازماندهی شده در آستانه چهل سالگی انقلاب در راه است که باید مردم را آگاه نمود.
عضو شورای بین‌الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی همچنین در ادامه افزود : باید با آگاه سازی و روشن نمودن فضای فعلی جامعه، تصورات غلط مردم را نسبت به درآمد های نفتی و اختلاس ها اصلاح نمود.
قدیری ابیانه تصریح کرد : با اصلاح این تصورات و تفکرات میتوان جلوی بسیاری از نقشه ها و حربه های دشمن به منظور ضربه زدن زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را گرفت.
مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام در ادامه خاطر اذعان داشت : در میان توده مردم این تفکر که حکومت باید تمام نیازهای مردم را تامین نماید وجود دارد.
وی افزود : در سراسر دنیا این مردم هستند که نیازهای حکومت را برطرف می نمایند و امروز دشمن با مطرح نمودن اینگونه مباحث و شبهات قصد این را دارد که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ناکار آمد جلوه دهد.
دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در ادامه خاطر نشان کرد : متاسفانه تصور نا کار آمدی نظام جمهوری اسلامی ایران در تفکرات توده مردم شکل گرفته و بعضا دین را نیز نا کارآمد می دانند که خود این مسئله نیز باعث دین گریزی گردیده است و این همان چیزی است که دشمن روی آن سرمایه گذاری کرده است.
وی در پایان افزود : این تفکر غلط که حکومت باید تمامی نیازهای ما را مرتفع نمایند ، باعث مطالبه گری نادرست شده است که این مطالبه گری نادرست نیز زمنیه ساز تنبلی اجتماعی گردیده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها