خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب، امروز قدرت آمریکا رو به افول است و با تمام تلاش های رسانه‌ای خود نمی‌تواند روحیه استقلال طلبی، استکبارستیزی و مقاومت جوانان ایران را از بین ببرد.
کد خبر: ۹۰۷۵۱۳۱
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱

آمریکا نمی‌تواند روحیه استقلال طلبی، استکبارستیزی و مقاومت جوانان ایران را از بین ببردبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام احد آزادیخواه در تجمع جوانان عاشورایی که با حضور دانشجویانی از دانشگاه‌های مختلف و شهرهای نهاوند، تویسرکان و ملایر در دانشگاه ملی ملایر برگزار شد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به کشوری قدرتمند و اثرگذار در منطقه خاورمیانه تبدیل شده و این آمریکا را سخت نگران و عصبانی کرده است.

وی هدف آمریکا از اعمال تحریم‌های ظالمانه و یک طرفه را به زانو درآوردن ملت ایران دانست و افزود: طبق آموزه‌های دینی خود نمی‌گذاریم آمریکا هر غلطی می خواهد انجام دهد، چراکه عظمت ایران در 40 سال گذشته رو به رشد است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم تاکید کرد: تحریم‌های یک طرفه و ظالمانه آمریکا علیه ایران را باید فرصتی برای انقلاب بدانیم و کشور را بسازیم.

وی شروع دور جدید تحریم‌های آمریکا از روز گذشته 14 آبان ماه را ضربه زدن به ملت ایران عنوان و بیان کرد: اینکه آمریکا در 40 سال از عمر انقلاب همچنان به دنبال طراحی نقشه، تهدید، تحریم و ترور علیه ایران است، چون از ملت ایران سیلی خورده است.

آزادیخواه ادامه داد: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب، امروز قدرت آمریکا رو به افول است و با تمام تلاش های رسانه‌ای خود نمی‌تواند روحیه استقلال طلبی، استکبارستیزی و مقاومت جوانان ایران را از بین ببرد.

وی حضور پرشور مردم و جوانان در راهپیمایی ۱۳ آبان و سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» را دشمن شکن دانست و افزود: این شعار از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون لرزه بر اندام آمریکا می آورد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران به دنبال تعامل با دنیا است، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز با حدود ۷۰ کشور دنیا رایزن فرهنگی دارد و زیبایی های فرهنگی خود را به این کشورها معرفی می کند.

وی تعامل و دوستی، دوری از دشمنی و کینه توزی، پایبندی به تعهدات و دفاع از مظلومان را از اصول مهم انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: تکلیف شرعی ما این است که اصول انقلاب اسلامی را بگوییم و در جهان آن را توسعه دهیم.

آزادیخواه رشد شتابنده علمی کشور در حوزه های مختلف را نتیجه انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: تحریم های آمریکا علیه ایران موضوع جدیدی نیست، چراکه یک سال پس از پیروزی انقلاب، آمریکا ایران را تحریم کرد.

وی به جنگ تحمیلی و هشت ساله عراق علیه ایران با همراهی بیش از 40 کشور جهان از جمله آمریکا اشاره و بیان کرد: در این توطئه نه تنها پای صدام به ایران نرسید، بلکه برای همیشه از صحنه تاریخ محو شد و آمریکا به اهدافش نرسید و هم اکنون نیز در تقابل با ایران ناکام است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به همراهی نکردن نمایندگان در تصویب تشکیل کمیسیون ویژه مقابله با تحریم های ظالمانه آمریکا گفت: من به عنوان یک نماینده مجلس از این امر بسیار ناراحت هستم که نمایندگان به این موضوع مهم رای مثبت ندادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات