خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا(ع)
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) خطاب به دانش آموزان گفت: شما بایستی سوال کنید چرا باید مرگ بر آمریکا گفته شود؟ چرا باید مرگ بر منافق گفته شود؟ تنفر ما از آمریکا از جان و دل است.
کد خبر: ۹۰۷۵۱۳۸
|
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به همت پایگاه معصومیه (س) حوزه مقاومت بسیج فاطمیه ناحیه امام رضا (ع) با حضور بسیجیان دانش آموزان دبیرستان ملاصدرا برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در این مراسم خطاب به دانش آموزان گفت: شما بایستی سوال کنید چرا باید مرگ بر آمریکا گفته شود؟ چرا باید مرگ بر منافق گفته شود؟

حجت الاسلام امیر زاده با بیان اینکه 17 هزار شهید ترور در کشور داریم افزود: کشتار مردم ایران در دوران طاغوت توسط شاه صورت گرفت اما به دستور آمریکا بود.

وی بابیان اینکه آمریکا سه هدف برای ضربه زدن به کشور ایران را دنبال می کند اظهار کرد: در کوتاه مدت اولین هدف آمریکا برهم زدن امنیت کشور است به طوری که در دهه 60 با ایجاد ترور ها تا به شهادت رساندن شهدای محراب کار خود را ادامه دادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) با اشاره به قدرت موشکی ایران تصریح کرد: تنفر ما از آمریکا با جان ودل است و در مقابل آمریکا بایستی ایستاد.

امیرزاده با اشاره به دوران دفاع مقدس اظهار کرد: جنگ هشت ساله را نباید منحصر با رژیم بعثی عراق دید بلکه این دوران (هشت سال جنگ تحمیلی) به نوعی یک جنگ جهانی سوم بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) دومین هدف آمریکا را در میان مدت دانست و تاکید کرد: این هدف عرصه اقتصاد ومعیشت مردم است.البته بیشتر مشکلات اقتصادی از بی عرضگی و بی تدبیری مسئولینی است که بیشتر به فکر دیدن کد خدا هستند.

وی سومین هدف آمریکا را ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران ذکر واظهار کرد: آینده برای شما دانش آموزان است و بایستی از وقتتان کمال بهره را ببرید.

امیرزاده در تشریح سومین هدف آمریکا ادامه داد: امروز دشمنان با نماز و روزه شما کار ندارند بلکه با "بصیرت" شما کار دارند.

وی در پایان با اشاره به آیات قرآن افزود: اگر مقابل آمریکا بایستیم او عقب نشینی خواهد کرد قرآن این مسیر را به ما نشان داده مرگ بر آمریکا یعنی جنگ با کفار.

در پایان مراسم از دانش آموزان برتر علمی و حجاب تقدیر شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها