مسیر شهدا راهی روشن برای هدایت انسان ها است

شهدا به ما نشان دادند که با استقامت کردن در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی ایران می توان همه ی آن ها را به زانو درآورد .
کد خبر: ۹۰۷۵۱۷۱
|
۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، در حاشیه برنامه اردوی کاروان‌ راهیان نور بسیج دانش آموزی حوزه فاطمه زهرا سلام الله علیها فرمانده اردو سرهنگ شهابی در گفتگوبا خبرگزاری بسیج مطالبی در مورد اردوی راهیان نور بیان نبود.
به گزارش خبرگزاری بسیج فرمانده اردوی راهیان نور دانش آموزی بسیج سرهنگ شهابی فرمود:شهداء تا قیامت راه روشن هدایت برای ما انسانها می باشند.
شهابی گفت: شهداء در عصرحاضر که تمام دشمنان انقلاب اسلامی ایران با همدیگر هماهنگ شده اند ،نشان دادند که با استقامت در مقابل انهامی توان همه انها را به زانو در اورد.
وی گفت:شهداء به ما اموختند که برای سرافرازی اسلام باید از جان خود بگذریم.
جانشین فرماندهی سپاه شهرستان بوشهر گفت :هدف از اجرای برنامه راهیان نور آشنایی دانش‌آموزان با رشادت ها و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و آشنایی آنها با مظلومیت رزمندگان در دوران دفاع مقدس همچنین آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت انتقال آن به نسل‌های آینده است.
وی افزود :برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دانش آموزان در سه روز اجرا می گردد که شامل برنامه افتتاحیه، بازدید از مناطق جنگی و یادمان های شهدا از جمله شلمچه، اروند رود، نهرخین ،یادمان شهید تندگویان و در پایان نیز مراسم اختتامیه همراه با نمایش استکبارستیزی می باشد.
شهابی گفت: ۱۰ دستگاه اتوبوس می باشد که برای هر کدام راوی دفاع مقدس و روحانی در نظر گرفته شده است
ایشان در پایان صحبت‌های خود گفت از تمامی کسانی که در اجرای اردوی راهیان نور همکاری کردند تشکر می‌کنم انشاءالله اجرشان را از شهداء بگیرند.

ارسال نظرات