خبرهای داغ:
وقتی در استان دولت نماینده ارشد و سازمان های زیر مجموعه وزارتخانه ها را دارد چه لزومی دارد، هزینه کردن را به شخصی بدهیم که هیچ سمت دولتی و کشوری ندارد هرچند در گذشته زحماتی را برای مردم کشیده است.
کد خبر: ۹۰۷۵۱۷۲
|
۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

خبرگزاری بسیج قزوین: پس از اینکه آیت الله عابدینی نسبت به مواضع نوبخت واکنش هایی نشان دادند جناح اصلاح طلب و برخی از تند رو ها با ورود به عرصه نقش پیاده نظام را بازی کردند.
با تهدید امام جمعه و نماینده ولی فقیه به لشکر کشی خیابانی بنام واکنش مردمی و استفاده از واژه امام جمعه تحمیلی نشان دادند که پایبند به قانون نیستند بلکه قانون را آن چیزی می دانند که منافع حزبی و جریانی آنها را تامین کند.
وقتی در استان دولت نماینده ارشد و سازمان های زیر مجموعه وزارتخانه ها را دارد چه لزومی دارد، هزینه کردن را به شخصی بدهیم که هیچ سمت دولتی و کشوری ندارد هرچند در گذشته زحماتی را برای مردم کشیده است.
وقتی با شعار قانون گرایی وارد جبهه مردمی می شوید حداقل فرار از قانون را چاشنی رفتار خود قرار ندهید؟
اصلا این جماعت از کجا تامین می شوند که نماینده ولی فقیه را که سخن حق را گفته تهدید می کنند و از واژه های نا مانوس علیه وی استفاده می کنند؟
دولت مردی که بودجه تخصیصی استان را باید در اختیار استاندار قرار دهد اما یک استاندار در سایه برایش می تراشد باید جواب خدا را بدهد که اگر به استاندارتان اعتماد ندارید اشتباه کردید که ایشان را منصوب کردید!
خروج از چارچوب قانون در هزینه کردن بودجه ها ایجاد رانت و نابسامانی را تشدید می کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی چرا سکوت کردند و تذکر شفاهی و کتبی خود را به دولت ندادند.خنده بازاریست از دست این جماعت که دیگران را به دیکتاتوری و دولت در سایه می خوانند اما خود شخصیت هایی را برای اداره کشور و استان فراتر از قانون ساپورت می کنند. از نظر بنده شیخ قدرت علیخانی مقصر نیست بلکه رییس سازمان برنامه و بودجه و دولت مقصر است که با تخریب استاندار خود زمینه حضور برخی ها را در سایه فراهم می کند.
آیت الله عابدینی سخن حق و به جا گفتند اما حضرات با بوق و کرنا به جای پاسخ مستدل، قشون کشی خیابانی و تهدید را چاشنی کار قرار دادند.
اگر طرف مورد خطاب آیت الله عابدینی به گفته های وی شاکی هستند به دادگاه روحانیت شکایت کنند نه اینکه تهدید و تمسخر توسط برخی از اطرافیان وابسته به جریان اصلاحات زمینه ساز بحران دیگری در استان شود.
آیت الله عابدینی محبوب نیست و همگان بر این امر واقف هستند چون با تمام توان با زمین خوار های دانه درشت، انتصاب های سفارشی،رانت های فلاکت بار در استان به مبارزه پرداخت.
وقتی سیره علوی برای مبارزه با فساد داشته باشید حتما شمشیر های منفعت طلبان به رویت کشیده می شود، علی مرتضی هم باشید آنچنان تنهایت می گذارند و در غربت می مانی که وقت شهادتت می گویند: علی در محراب چکار می کرد مگر اهل نماز بود؟ می گویند؛ امام جمعه تحمیلی! چه کسی در استان قدرت مافوق بوده است که توانسته نظر خودش را به رهبر انقلاب تحمیل کند؟ اگر وجود داشت قطعا جواب در خوری به پیاده نظام می دادند که فراتر از قانون کسی نتواند عمل کند.
امام جمعه تحمیلی یا اینکه امام جمعه مطیع کور لال و کر می خواهید تا در برابر همه چیز شما سکوت کند و در گناه دنیا و آخرتتان شریک شود؟
کلام معصوم است که ملعون است ملعون است ملعون است که کسی به خاطر پست و مقام صورت برادر خود را بخراشد و از سرکول هم بالا بروند.
ما در استان پس از پیروزی اصلاحات دیدیم که افراد برای پست و مقام چگونه از سرکول هم بالا رفتند و بر صورت برادران و خواهران دینی خویش چنگ انداختند!!
تهدید نماینده رهبری ممنوع با هوچیگری و فریادهای بی ربط نمی توان خطایی را موجه جلوه داد.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها