جانشین ناحیه مقاومت سپاه شاهین دژ گفت: قبل از پیروزی انقلاب پزشکان خارجی در بیمارستان ها کار می کردند.
کد خبر: ۹۰۷۵۲۲۲
|
۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی با حضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ نشست هیئت اندیشه ورز در ساختمان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ پاسدار نوبخت عباسیان جانشین ناحیه مقاومت سپاه شاهین دژ با اشاره به دست آوردهای عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چهل سال گذشته اظهار کرد: يکي از شاخص هاي مهم خدمت در عمر ۴۰ ساله انقلاب اسلامي، در حوزه بهداشت و درمان می باشد که قبل از انقلاب اسلامی پزشکان خارجی و مستشاران بیگانه باید به مداوای این مردم می پرداختند اما اکنون کشور عزیز ما به یک قطب علمی در دنیا از لحاظ علم پزشکی تبدیل شده است.

این مسئول ادامه داد: اکنون باید به دستاوردهای این انقلاب افتخار کنیم که کشور ما از لحاظ سیاسی، اجتماعی، علمی و دفاعی به اوج رسیده و این دستاوردها هستند که لرزه به جان دشمنان انداخته است.

وی با بیان اينکه اميدواريم بتوانيم جلوه ای از خدمات نظام را به مردم و دنيا نمايش بدهيم تصريح کرد: پيشرفت های عرصه سلامت و به ويژه خدمات رسانی به مناطق محروم ومقايسه اين دستاوردها در دو زمان قبل و بعد از انقلاب، را بايد بتوانيم به بهترين شكل برای مردم تبيين كنيم تا این انقلاب عزیز را بهترین انقلاب ها تبدیل نماییم.

انتهای پیام

ارسال نظرات