حجت الاسلام الهامي نيا در مراسم عزاداري نيروهاي مسلح اراك ؛
حجت الاسلام الهامي نيا گفت : رسانه هاي غربي حركت عظيم و پرشور مردم در مراسم اربعين امسال را در بايكوت خبري كامل قرار دادند و بدنبال سوژه يابي منفي از اين حركت بودند كه موفق هم نشدند.
کد خبر: ۹۰۷۵۲۳۳
|
۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ حجت الاسلام الهامي نيا در مراسم سالروز رحلت پيامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبي (ع) درمصلي بيت المقدس كه با حضور فرمانده هان و كاركنان نيروهاي مسلح شهرستان اراك برگزارشد با بيان اينكه مراكزعلمي دنيا با همه امكانات و پيشرفت هاي خود قادر به شناخت طبقات آسمان هاي الهي نشدند ، گفت : عظمت و جايگاه پيامبر گرامي اسلام آنقدر بزرگ و رفيع مي باشد كه ميتواند در معراج وارد طبقات آسمان ها شوند.
وي درادامه به شخصيت الهي پيامبر(ص) اشاره و افزود : پيامبر(ص) اسامي تمام بهشتيان را مي دانست و حتي اسامي افرادي كه وارد جهنم هم مي شوند را نيز مي دانستند و هر آنچه كه حضرت مي فرمود را بايد به گوش جان خريد و بدان عمل نمود.
الهامي نيا همچنين تصريح كرد : مرحوم نخودكي اصفهاني در كتاب نشان ازبي نشان ها يك روايتي را از پيامبر (ص) آورده كه آن حضرت فرموده اند : دو دسته انسان ميباشد كه يك دسته كساني هستند كه دلهاي خود را مشغول كار در دنيا نموده و دسته ديگري كه ازانسان ها كه دلها و قلب هاي خود را به آخرت سپرده اند و اسير دنيا نشده اند .
حجت الاسلام الهامي نيا به سكوت خبري غرب در پياده روي اربعين امسال هم پرداخت و گفت : رسانه هاي غربي حركت عظيم و  پرشور مردم در مراسم اربعين امسال را در بايكوت خبري كامل قرار دادند و بدنبال سوژه يابي منفي از اين حركت بودند كه موفق هم نشدند.
وي درهمين خصوص گفت : پياده روي اربعين بي نظير ترين حركت چند سال اخير جهان اسلام است و رسانه هاي خبري طرفدارغرب به جاي نشان دادن اين حركت و يا پرداختن به شهادت چندين شيعه نيجريه اي در روز اربعين به سراغ باردارشدن عروس ملكه انگليس رفتند كه البته هيچ جايگاهي ندارد.
كارشناس مسائل سياسي درادامه بيان نمود :هرچقدر رسانه ها غربي حركتها و مجاهدتهاي مسلمانان را بيان نكنند؛ رزمندگان اسلام و مدافعين حرم به خوبي اين پيام را به دنيا مخابره نموده اند.
الهامي نيا در پايان با يادآوري نسبت به عدم دلبستگي به دنيا افزود : علماي اخلاق ، دنيا را مانند يك سگ تشبيه كرده اند كه اگر به آن حمله كني از شما فرارخواهد كرد و اگربنشيني و با اوهمراه باشي او به دنبال تو خواهد آمد و شما را گرفتارخواهد نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات