خبرهای داغ:
معاون پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به قابلیت‌های سازمان بسیج علمی مازندران در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی نیروهای مسلح مستقر در مازندران، گفت: سازمان بسیج علمی در بسیاری از حوزه‌های دانش خط شکنی کرده است و مرزهای تکنولوژی را از بین برده‌است.
کد خبر: ۹۰۷۵۲۷۸
|
۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷
بسیج علمی در بسیاری از حوزه‌های دانش خط شکنی کرده است/بنا داریم زمینه رفع موانع تولید برای نخبگان جوان را فراهم کنیم
 
سردار عباسعلی سلمانی در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نیروهای مسلح مستقر در استان مازندران در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سرویس خبری بسیج علمی استان مازندران، اظهار کرد: نمایشگاه بسیار خوبی در استان مازندران برگزار شده است.

وی با اشاره به قابلیت‌های جدی مازندران در حوزه‌های مختلف به ویژه پژوهشی، تصریح کرد: تلاش‌های بسیار زیادی در حوزه طرح‌های تحقیقاتی در استان مازندران متناسب با نیازهای استان در این نمایشگاه مشاهده شده است.

معاون پژوهش ستاد کل نیرو های مسلح خاطر نشان کرد: مسیری که بسیاری از نبخگان حاضر در این نمایشگاه طی کردند خط  شکنی در حوزه تکنولوژی و صنعت بوده و باید این  روند ادامه پیدا کند.

وی اضافه کرد: مسئولان ملی و استانی دستاوردها و ارزش این اقدام را درک کرده و حمایت‌های  لازم را از نبخگان در برنامه کاری خویش قرار دهند.

سلمانی با اعلام اینکه ممکن است برخی از متولیان ملی و استانی اطلاعاتی کافی از ظرفیت‌های پنهان نخبگانی در استان و کشور نداشته باشند، گفت: با برگزاری از این دست نمایشگاه‌ها می‌توانیم قابلیت‌ها را به خوبی معرفی کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که بازدیدی از غرفه‌های سازمان بسیج علمی و فناوری استان مازندران داشتید، اقدامات و تلاش‌ها را چه طور دیده‌اید، گفت: بسیج همانطور که در دوران دفاع مقدس خط شکنی کرده است، در این نمایشگاه هم نشان داد که مرزهای تکلنولوژی را به خوبی از بین برده‌اند.

معاون پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح کشور، یادآور شد: تولیدعلم،نوآوری و توسعه فعالیت‌های علمی در این نمایشگاه توسط بسیج به خوبی محسوس بوده است.

وی بیان کرد: کسانی که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنند با مشاهده توانمندی‌ها در کنار جوانان نخبه قرار گیرند.

سلمانی اضافه کرد: بسیج قابلیت‌های بیشتری در این حوزه دارد و اقدامات انجام شده آنها نشان می‌دهد که مسیرهای رشد و تعالی علمی را به راحتی درنوردیده است.

وی در پاسخ به این سئوال که برای حمایت‌ها چه اقداماتی مد نظر شما قرار دارد، گفت: با توجه به حضور متعدد در نمایشگاه‌های مختلف کشور توانستیم بسیاری از نخبگان کشور را به تولید کنندگان وصل کنیم.

معاون پژوهش ستاد کل نیرو های مسلح با اعلام اینکه در بخش نیروهای مسلح با توجه به قابلیتی که وجود دارد و نیازهای که این مجموعه دارد، تاکنون از ظرفیت بسیاری از نخبگان استفاده کردیم و این روند همچنان ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه‌های مختلف اقدامات حمایتی ما در حال انجام است و در استان مازندران هم بنا داریم با توجه به قابلیت‌های بسیار زیاد زمینه رفع موانع تولید برای نخبگان جوان را فراهم کنیم.

ارسال نظرات