خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۰۷۵۲۸۷
|
۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، سردار حسین سلامی شامگاه چهارشنبه در سومین همایش بزرگ مجاهدان در غربت که در محل تالار همایش‌های دانشگاه دامغان با حضور گسترده مسئولان و میهمانان داخلی و خارجی و اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار داشت: امروز قدرت آمریکا به زوال کشیده شده است.

وی افزود: امروز شاهد زوال قدرتی هستیم که اقتصاد آمریکا را در بیابان‌ها و خیابان‌های آسیای غربی ـ که آنها آن را به عنوان خاورمیانه می‌شناسند ـ هزینه می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران ‌با اشاره به اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف گفت: امروز قدرت موشکی کشور ما قد کشیده ‌و این توان در هر نقطه و با هر برد دلخواه و به هر حجم دلخواه و با دقت بالا در کشورمان وجود دارد.

سردار سلامی با بیان اینکه «قدرت موشکی»، تنها قدرت جمهوری اسلامی ایران نیست تصریح کرد: اما (توان موشکی ایران) قدرتی است که دشمن از آن می‌ترسد و (این توان) دستگاه محاسباتی دشمن را تغییر می‌دهد.

وی اضافه کرد: امروز مسلمانان جهان می‌خواهند از میدان اسارت در میدان برده‌داری مدرن نجات یابند. می‌خواهند بساط سیطره سیاسی، فرهنگی، نظامی و اقتصادی مستکبران عالم را برچینند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز می‌بینیم که در بیشتر بلاد اسلامی، دل‌ها به یکدیگر پیوند خورده و زمینه‌های شکل گیری امت واحده اسلامی ایجاد شده است.

سردار سلامی عنوان کرد: امروز مسلمانان آزاده به سران نظام سلطه فهمانده‌اند که دیگر جغرافیای جهان اسلام، میدانی برای سلطه طلبی مستکبران عالم، آمریکا، اسرائیل غاصب و انگلیس و دیگر ایادی آنان نیست و این داستان مقاومت همه ملت‌های مسلمان است.

وی با بیان اینکه مسلمانان امروز شمشیر جهاد را برداشته‌اند عنوان کرد: هر مسلمانی که جهاد را انتخاب کند هرگز نمی میرد و بر این اساس، یمن نمی‌میرد و بحرین زنده است و سوریه و لبنان نفس می‌کشند و فلسطین نیز در حال برافروختن مشعل جهاد است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه جهاد رمز بقا و راز حیات مسلمانان است اضافه کرد: امروز این صهیونیست‌ها هستند که در محاصره قرار دارند. آنها (صهیونیست‌ها) دور خود دیوار می‌کشند و بین مرگ و زندگی دست و پا می‌زنند و آمریکایی‌ها نیز دیگر نمی‌توانند بر غارت ثروت‌های ملی و معنوی مسلمانان ادامه دهند.

سردار سلامی با طرح این پرسش که «حال باید ببینیم این فرهنگ مقاومت در چه چیز ریشه دارد؟» خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) به عنوان رهبر کبیر انقلاب اسلامی ما، به یک معجزه الهی دست زد و میدان جهاد را در دنیای اسلام مفتوح کرد. انقلاب اسلامی ما پیروز شد و این نخستین شکست آمریکا بود.

وی انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران را فراتر از موج و شوک برای آمریکا خواند و افزود: امام خمینی (ره) آمد تا روح و فرهنگ مقاومت و ایستادگی و ثبات قدم را درمسلمانان زنده کرد تا هویت از دست رفته خود را بازیابند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها