آمادگی نیرو‌های مسلح برای پاسداری از ارزش‌های اسلامی/ امنیت امروز ما مدیون شهیدان بزرگوار میهن است

فرمانده ناجا گفت: نیروهای مسلح برای امنیت این مرزوبوم، پاسداری از ارزش‌های اسلامی و ... آماده هستند تا آرامش و امنیت مردم را ارتقا دهند.
کد خبر: ۹۰۷۵۳۰۴
|
۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار حسین اشتری امروز در مراسم تشییع پیکر شهید نور خدا موسوی با اشاره به تقارن شهادت نور خدا با ایام پایانی ماه صفر و تسلیت این اتفاق گفت: شهید نور خدا در مصاف با دشمنان نظام، انقلاب و امنیت ۱۰ سال پیش به درجه جانبازی نائل آمد؛ همکاران، دوستان و هم‌رزمان این شهید از روحیه دلاوری، مجاهدت، ولایی و اعتقادی این شهید خاطراتی دارند که ثبت و ضبط خواهد شد و به سمع و نظر همه مردم خواهد رسید..

وی با اشاره به زندگی در حالت نباتی 10 ساله این جانباز گرامی گفت: باید به همسر صبور، فرزندان دلاور و پدر و مادر این شهید تبریک و تسلیت گفت چراکه نگهداری از جانبازی در این وضعیت سخت است و تنها عشق و علاقه به اهل‌بیت (ع) و اسلام کسی را نمی‌تواند وادار کند ۱۰ سال خدمتگزار این جانباز باشد، امروز امنیت کشور به‌واسطه خون این شهیدان والامقام است.

سردار اشتری عنوان کرد: با نگاه به کشورهای همسایه و اتفاقات آن‌ها متوجه می‌شویم که ما غرق در نعمت امنیت هستیم و امنیت امروز ما مدیون شهید نور خدا و شهیدان بزرگوار میهن، جانبازان، هدایت‌های رهبری و هوشیاری مردم است.

 وی عنوان کرد: نیروی انتظامی ۱۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است که ۸ هزار شهید در جنگ و بیش از ۵ هزار نفر برای تأمین امنیت در مرزها در شهرها و روستاها به شهادت رسیده‌اند.

فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت کشور است، نیروهای مسلح برای امنیت این مرزوبوم، پاسداری از ارزش‌های اسلامی و ... آماده هستند تا آرامش و امنیت مردم را ارتقا دهند.

سردار اشتری بیان کرد: امروز رزمندگان اسلام، نیروهای مسلح، مسئولان و مردم در رکاب رهبری آماده هستند تا هر توطئه دشمن را خنثی کنند.

وی افزود: رئیس‌جمهور آمریکا مردم را تهدید کرد تابستان داغی خواهید داشت و ۱۳ آبان مردم را تحریم کرد اما بی‌نظیرترین راهپیمایی را ما داشتیم و این امر را در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز شاهد خواهیم بود اما دشمن هنوز رشادت‌ها و صبوری‌های مادران، همسران و فرزندان شهدا را درک نکرده است، اگر می‌دانست با چه کسانی طرف است این حرف‌ها را نمی‌زد و باعث بی‌آبرویی خودش نمی‌شد.

فرمانده ناجا بیان کرد: انقلاب با سرعت بیشتر راه خود را ادامه می‌دهد و رهبری نوید دادند آینده خوبی خواهیم داشت و دشمن در عرصه اقتصادی شکست خواهد خورد.

سردار اشتری تصریح کرد: هر چه داریم از شهدا و جانبازان است و باید قدردان آن‌ها باشیم، به رهبری شهادت سید نور خدا را اطلاع دادیم و الآن در تماس تلفنی که گرفته شد، اعلام کردند که رهبری فرموده‌اند «در مراسم شرکت کردید سلام ما را به مردم لرستان و خانواده شهید برسانید و از قول ما شهادت ایشان را تبریک و تسلیت بگویید»

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری حواسشان به سربازهای خود بوده و می‌دانند چه کسانی در چه وضعیتی هستند و ما خدا را شاکریم رهبری داریم که باوجود کثرت کار به سربازان خود توجه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات