نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: نور خدا در مبارزه با تروریست‌ها غیرت و شهامت خود را به نمایش گذاشت و الگویی برای همه مجاهدان فی سبیل الله شد.
کد خبر: ۹۰۷۵۳۱۵
|
۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در مراسم تشییع پیکر شهید سید نور خدا موسوی با اشاره به اینکه خداوند متعال در قرآن از مردان مجاهد فی سبیل الله یاد می‌کند که درراه خدا ایستادگی کردند، گفت: به لقاءالله پیوستن شهید نور خدا موسوی مصیبت بسیار دردناکی در لرستان بوده است چراکه نور خدا در مبارزه با تروریست‌ها غیرت و شهامت خود را به نمایش گذاشت و الگویی برای همه مجاهدان فی سبیل الله شد.

وی با اشاره به اینکه یک دهه تحمل رنج و جانبازی درراه خدا سبب شد شهید نور خدا موسوی محوری برای میثاق دلدادگان شهدا، امام شهدا و تقویت روحیه جاماندگان شهادت باشد تصریح کرد: خانواده این شهید نقش اساسی در زندگی شهید داشتند و همسر صبور و خستگی‌ناپذیر ایشان در طول این مدت زینب وار در کنار شهید بود و این فرهنگ باعث افتخار، عظمت، بزرگی و ایستادگی ملت است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: این فرهنگ ارزش دارد که انسان‌های پاک و مخلص درراه آن جان‌فشانی کنند و پیام نور خدا این است تا نفس داریم برای انقلاب، نظام و تحقق وعده‌های رهبری پای انقلاب ایستاده‌ایم، گفت: این خیل عظیم مردم در مراسم گویای این حقیقت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات