خبرهای داغ:
باشگاه قهرمانان روستای حسین آباد عاشوری از توابع شهرستان بهار که به همت تعدادی از جوانان از ابتدای سال شروع به فعالیت کرده بود با عدم حمایت مسئولین تعطیل شد.
کد خبر: ۹۰۷۵۳۲۲
|
۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

تنها باشگاه ورزشی روستای حسین‌آباد عاشوری تعطیل شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، باشگاه قهرمانان روستای حسین آباد عاشوری از توابع شهرستان بهار که به همت تعدادی از جوانان برپا شده بود این روزها دیگر فعال نیست.

باشگاه قهرمانان روستا که از ابتدای سال شروع به فعالیت ورزشی در روستا کرده و توانسته بود جای خالی ارگان‌های فرهنگی روستا از قبیل پایگاه، کانون، مسجد که برنامه ویژه‌ای برای اوقات فراغت نداشتند را به خوبی پر کند و برای بیش از 90 نفر جوان و نوجوان که روز به روز رو به افزایش بود فضایی متنوع ایجاد کند این روزها تعطیل است و تخلیه شد.

سجاد رسولی از بانیان باشگاه قهرمانان که خود چندین حکم قهرمانی دارد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: بالغ بر 80 میلیون تومان هزینه کرده و سعی کردیم بهترین امکانات را برای روستا که واقعا محل فراغتی نداشت، بیاوریم.

وی گفت: ورزش باعث می‌شود که فکر جوانان سالم و حتی در درس‌های خود هم بهتر نتیجه بگیرند که تنها هدف ما این بود که در روستا حداقل فضایی ورزشی ایجاد کنیم.

رسولی علت تعطیلی و تخلیه باشگاه را درخواست یکی از اعضای شورا برشمرد و افزود: باشگاه رو به پیشرفت بود و برای اخذ جواز اقدام کردیم که باید مرمت و بازسازی بهتری می‌شد که در حال برنامه‌ریزی بودیم که یکی از اعضای شورا با بیان اینکه اینجا را قرار است سالن کنیم و اجازه بازسازی را نمی‌دهیم، گفت باید تخلیه شود.

وی گفت: با فعالیت این باشگاه جوانان به ورزش علاقه‌مند شده بودند و سعی ما نیز گسترش رشته‌ها بود که به عبارتی می‌تون گفت دنیایی تازه را داشت رقم می‌زد و افتخاری بود برای همه که متأسفانه با عدم حمایت مسئولین باشگاه تعطیل و تخلیه شد و نتیجه آن نیز ضرر 20 میلیون تومانی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات