خبرهای داغ:
امام‌جمعه قم با تاکید بر اینکه اربعین بر عظمت تشیع در جهان افزوده است، گفت: حفظ اصل مردمی بودن اربعین باید مورد توجه قرار گیرد و در این راستا نیز اقشار مختلف باید در این حرکت مشارکت کنند.
کد خبر: ۹۰۷۵۳۲۶
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
حفظ اصل مردمی بودن اربعین مورد توجه قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله سید محمدی سعیدی عصر امروز در دیدار با حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و دبیر ستاد مرکزی اربعین که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: حجم زائران اربعین بسیار بالاست به همین علت ستاد اربعین باید در طول سال به صورت مستمر فعالیت داشته باشند تا با مشکل خاصی روبرو نشود و بتواند در ایام اربعین به شیوه مطلوب از میلیون‌ها زائر اربعین به شیوه مطلوبی میزبانی کند.
وی با تاکید بر اینکه اربعین بر عظمت تشیع در جهان افزوده است، اضافه کرد: حفظ اصل مردمی بودن اربعین باید مورد توجه قرار گیرد و در این راستا نیز اقشار مختلف باید در این حرکت مشارکت کنند.
تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) بر لزوم همکاری و هماهنگی ارگان‌های و دستگاه‌های مختلف در راستای باشکوه برگزار کردن حماسه اربعین حسینی در ایران و عراق تاکید کرد و گفت: هماهنگی میان افراد و مجموعه‌ها موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
همچنین، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد از اساتید حوزه علمیه قم نیز طی سخنانی در این دیدار با اهمیت باشکوه برگزار شدن حماسه اربعین حسینی تصریح کرد: مراسم امسال اربعین نسبت به سال‌های گذشته بهتر برگزار شد و هدف اصلی نیز همان جمع شدن شیعیان زیر بیرق امام حسین (ع) است.
ارسال نظرات