خبرهای داغ:
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: ۴۰ نفر از پزشکان و پرستاران و امدادگران حرم مطهر حضرت معصومه (س) و جمکران را زیرپوشش خدمات قرار می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۷۵۳۳۸
|
۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
امدادرسانی ۴۰ پزشک و پرستار به زائران و عزاداران
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدرضا بهرامی در خصوص وضعیت آماده باش این جمعیت در ایام پایانی ماه صفر در قم عنوان کرد: در سالروز رحلت جانگداز پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و همزمان با ایام شهادت امام رضا (ع) تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر قم در حال آماده باش هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم افزود: با توجه حضور گسترده زائران و مسافرینی که به استان قم سفر کرده‌اند کلیه پایگاه‌های امداد جاده‌ای را در این ایام تقویت کرده ایم.

وی تصریح کرد: همچنین نیرو‌های امدادی در حال آماده باش صد در صد هستند و ۴۰ نفر از پزشکان و پرستاران و امدادگران نیز حرم مطهر حضرت معصومه (س) و جمکران را تحت پوشش خدمات قرار می‌دهند.

بهرامی بیان کرد: این تیم‌ها به همراه ۳ دستگاه آمبولانس و ۳ دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر برای ارائه خدمات امدادی به هیات‌های عزاداری در حال آماده باش کامل هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها