خبرهای داغ:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای نیجریه در جامعه آل البیت قم

مراسم بزرگداشت شهدای نیجریه در جامعه آل البیت (ع) قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۵۳۶۶
|
۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم بزرگداشت شهدای اخیر نیجریه در جامعه آل البیت (ع) قم برگزار شد.
حجت الاسلام سید هاشم الحیدری رهبر حزب الله عراق طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: جبهه مقاومت در هر کجای دنیا مساوی و برابر است و نبایستی بین آن‌ها تفاوت قائل شد؛ ما به عنوان پیروان مکتب اهل بیت عصمت و طهارات (ع) بدور از قومیت و نژاد، نسبت به حمایت و تقویت جبهه مقاومت در سراسر دنیا باید پرچم دارد آنان باشیم.
وی افزود: شهدای نیجریه که به مناسبت اربعین امام حسین (ع) اقدام به پیاده روی مسالمت آمیزی کرده بودند و با عدم حمل سلاح و شعار‌های علیه حکومت خود، این چنین به خاک و خون کشیده شدند، بایستی مجامع بین المللی در برابر این وحشی گری‌ها واکنش نشان دهند.
 
برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای نیجریه در جامعه آل البیت قم

رهبر حزب الله عراق با بیان اینکه مسلمانان در کشور‌های بحرین و عراق و سوریه و فلسطین توسط مثلث شوم آمریکا و اسرائیل و عربستان در حال جنگ و خون ریزی هستند، گفت: سخت‌ترین و اسفناک‌ترین جنایت تاریخ در حال حاضر در میدان یمن است که متاسفانه کمتر به آن توجه می‌شود و از همه مهمتر صاحبان منبر و تریبون که مخاطبان زیادی نیز دارند از این جبهه مقاومت غافل شده اند.
وی خاطرنشان کرد: در یمن هیچ چیزی از بمباران و کشتار مردم مظلوم یمنی مستثنا نیست و به کودکان و آسایشگاه‌ها و بیمارستان‌ها نیز هجوم می‌برند خاطرنشان کرد: انعکاس و پوشش خبری آن بسیار سانسور و کم رنگ است.
الحیدری با اشاره به جایگاه مقام معظم رهبری و سکان داری جبهه مقاومت و نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: چشم تمام مسلمانان مظلوم و مستضعف به ایشان و به رشادت‌های پاسداران و بسیجیان دلاور است، نه به قطر و مصر و عربستان.
وی گفت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی ابتدا و با آشکارا به زیارت سلطان قابوس می‌رود و پس از این دیدار و احتمالاً با سفر به بحرین در جهت آماده سازی سفر به عربستان است.
 
برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای نیجریه در جامعه آل البیت قم

مبلغ دینی در بسیج مردمی عراق پیشنهاد کرد: در سالگرد پیروزی انقلاب شکوه‌مند ایران، با تمام توان و تبلیغ خود به میدان بیایند؛ برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب علاوه بر باشکوه برگزار کردن آن، از اهمیت‌های بالای برخوردار است.
الحیدری در ادامه با اظهار اینکه: امروز پیروزی شمشیر بر شمشیر است و پاسخ هر تجاوز را سخت‌تر خواهیم داد افزود: در سوریه شاهد دلاور مردانی بودیم که با حداقل امکانات در برابر دشمن داعشی ایستادگی کردند، تا بارگاه حضرت زینب (س) در امان باشد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار