فدایی دانشجوی دکترای تخصصی در گفتگو با بسیج:
یک فعال فرهنگی گفت: از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) بسیج را به عنوان ذخیره استراتژیک کشور نامید و این ویژگی با مدیریت امام خامنه ای در این چهل ساله حفظ شد و به یک الگو برای داخل و خارج تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۰۷۵۳۶۷
|
۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان مرکزی؛امیر فدایی دانشجوی دکترای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال و از نخبگان فرهنگی شهر اراک در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج با اشاره به استفاده از ظرفیت جهادگونه بسیج برای رفع مشکلات کشور گفت: امروز بسیج به یکی از بی نظیرترین نهادهای مردمی تبدیل شده است که نمونه آن در هیچ کجای دنیا تکرار نشده است.

این فعال فرهنگی با اشاره به استفاده کشورهای منطقه از الگوی بسیج افزود: از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) بسیج را به عنوان ذخیره استراتژیک کشور نامید و این ویژگی با مدیریت امام خامنه ای در این چهل ساله حفظ شد و به یک الگو برای داخل و خارج تبدیل شده است.

فدایی عنوان کرد: بسیج بزرگترین امید برای دوستان انقلاب اسلامی چه در داخل و چه در کشورهای اسلامی منطقه می باشد و به همین دلیل است که امام فرمودند وقتی فرهنگ بسیج در یک کشور طنین انداز شود از طمع دشمنان دور می ماند.

این کارشناس ارشد علوم سیاسی تصریح کرد: امروز هرکسی که در جهت رفع مشکلات مردم از اقتصادی گرفته و تا تأمین امنیت کشور و حفظ مرزهای فرهنگی در برابر تهاجم فرهنگی و رسانه ای دشمنان کوشش می کند بسیجی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:بررسی ها نشان می دهد که کشور از نظر اقتصادی و فرهنگی نیازمند حرکتی نو، جدید و گسترده است که این تنها با مدیریت بسیجی امکان پذیر است و دستگاه های دولتی و اجرایی باید از ظرفیت های گسترده بسیج استفاده کنند.

ارسال نظرات