خبرهای داغ:
رزمنده دوران دفاع مقدس:

شهدا به تاسی از مکتب حسینی، با ولایت مداری از انقلاب دفاع کردند

یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای دانش آموز آذرشهر، گفت: راه و منش شهدا ادامه راه مکتب حسینی است و شهدا تا آخرین نفس پیرو ولی امر خود بودند و از آرمان های انقلاب دفاع کردند.
کد خبر: ۹۰۷۵۳۷۳
|
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سید ابوالفضل ایرانی، شهدا را الگوها و اسوه های عملی برای ملت ایران دانست و تاکید کرد: ما باید اعمال، گفتار ، رفتار و کردارمان را شهدایی کرده و در راه و مسیر شهدا قدم برداریم.
وی با بیان اینکه شهدا بهترین دارایی خود یعنی جانشان را در طبق اخلاص نهادند و با خون خود انقلاب اسلامی را تداوم و استمرار بخشیدند، خاطرنشان کرد: دانش آموزان نیز باید با ادای تکلیف و دین خود نسبت به شهدا، با نهایت توان خود در راه پیشرفت کشور تلاش کنند.

شهدا به تاسی از مکتب حسینی، با ولایت مداری از انقلاب دفاع کردند
ایرانی با اشاره به خاطراتی از شهید عباس عبداللهی، اظهارداشت: شهید عبدالهی از راویان دفاع مقدس و مداح و مدافع حرم بود که با عمری رشادت در راه خدا به آرزوی دیرینه خود که پیوستن به دوستان شهیدش بود، رسید.

این راوی دفاع مقدس از همه آینده سازان خواست که به جمله ای که شهید حاج عباس عبدالهی همواره بر زبان داشت دقت کنند که می گفت؛ « جسمم را به خاک و روحم را به خدا و راهم را به آیندگان می سپارم».

ارسال نظرات
پر بیننده ها