خبرهای داغ:
چهارشنبه شب ماموران پلیس استان طی دو عملیات مجزا و همزمان موفق به دستگیری ۱۴ نفر از باند مواد مخدر شدند و که در حین تعقیب و گریز عاملان مواد مخدر یک تن از افسران پلیس ستاد مبارزه با مواد مخدر را به شهادت رساندند.
کد خبر: ۹۰۷۵۳۸۸
|
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
سردار مهدی معصوم‌بیگی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان، درباره نحوه شهادت ستوان‌یکم محمود رفیعی اظهار کرد: در ادامه طرح‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر با سوداگران مرگ، شب گذشته چند طرح عملیات در استان اصفهان اجرا شد که متاسفانه ستوان‌یکم محمود رفیعی در درگیری مسلحانه با باند مواد مخدر آسمانی شد و جان خود را در راه امنیت فدا کرد.

وی افزود: ستوان‌یکم محمود رفیعی از افسران شجاع پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان بود که در راه تامین امنیت مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به تشکیل تیم‌های تخصصی پلیس اصفهان برای دستگیری عاملان به شهادت رساندن این مامور پلیس تصریح کرد: با اجرای طرح گشت‌های کنترلی در همه محور‌های خروجی شهر اصفهان، ماموران پلیس طی دو عملیات ضربتی و همزمان موفق به دستگیری پنج نفر از عاملان به شهادت رساندن همکار خود شدند.

سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: در این عملیات یک قبضه سلاح متعلق به مامور نیروی انتظامی و مبالغ زیادی وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر و دو دستگاه خودرو سواری نیز از اعضای این باند کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری ۹ نفر از اعضای این باند در اجرای طرح گشت‌های کنترلی در همه محور‌های خروجی شهر اصفهان، افزود: پلیس استان با تمرکز ویژه در برخورد با باند مواد مخدرموفق شد از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۲۱ تن مواد مخدر کشف کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۳ تن بوده، ۴۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تاکید بر اهتمام ویژه پلیس استان در مبارزه با باند‌های مواد مخدر اظهار کرد: تا کنون نیروی انتظامی چهار هزار شهید در راه مبارزه با باند مواد مخدر وقاچاقچیان افیونی تقدیم کشور کرده است و در این راه ناجا و دستگاه قضائی با قاطعیت عمل خواهد کرد و اجازه نمی‌دهند این سوداگران مرگ، جوانان عزیز را به این بلای خانمان‌سوز گرفتار کنند.

همچنین سرهنگ جواد درستکار در خصوص مراسم تشییع پیکر مطهر ستوان‌یکم محمود رفیعی اظهار کرد: مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید "محمود رفیعی" روز جمعه ۱۸ آبان‌ماه بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار می‌شود.

وی افزود: پیکر پاک این شهید گرانقدر از ورودی اصلی مصلای بزرگ اصفهان به سمت گلستان شهدای اصفهان تشییع می‌شود و پیکرش در این مکان آرام می‌گیرد.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور نمازگزاران، مسئولان لشکری و کشوری و مردم ولایی و شهیدپرور اصفهان برگزار می‌شود
ارسال نظرات
پر بیننده ها