خبرهای داغ:
آیین چهلمین روز شهادت محمد طاها اقدامی شهید خردسال حمله تروریستی اهواز روز پنجشنبه همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) در جوار امامزاده سیده صالحه خاتون و گلزار شهدای روستای ازان از توابع شهرستان میمه اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۵۳۹۲
|
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

به گزارش به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، محمد طاها اقدامی کودک چهارساله‌ اهل روستای ازان - اصفهان بود که 31 شهریور در حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز به شهادت رسید.
در این آیین علاوه بر مردم شهید پرور، جمعی از مقامات نظامی و انتظامی استان اصفهان حضور داشتند و همراه با اقشار مختلف مردمی در سوگ چهلمین روز او عزاداری کردند.
هیات های عزاداری از نقاط مختلف از جمله کلانشهرهای تهران، اصفهان و مناطق مختلف اصفهان از جمله کامو، جوشقان، میمه، ونداده، وزوان، زیادآباد با گرامیداشت یاد و خاطره کودک به سینه زنی و نوحه خوانی به عزاداری پرداختند.
سعدالله اقدامی پدر وی از کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران اهل میمه در استان اصفهان است که از سال 93 دراهواز ساکن است.
پیکر مطهر این شهید خردسال حمله تروریستی اهواز روز پنجشنبه پنجم مهر امسال در اصفهان تشییع شد.
شهرستان میمه در فاصله 90 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
پنج عضو گروهک تروریستی و تجزیه طلب موسوم به الاحوازیه در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس امسال در اهواز، با پوشش لباس مبدل نظامی به جایگاه مسوولان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی حمله کردند که در جریان این اقدام 25 تن شامل چند غیرنظامی شهید و 69 تن دیگر مجروح شدند.
شهرستان میمه در 90 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

ارسال نظرات