خبرهای داغ:
امام جمعه همدان گفت: به لطف انقلاب اسلامی، تنها کشوری هستیم که به هیچ گرگی در دنیا باج نمی دهیم.
کد خبر: ۹۰۷۵۴۱۱
|
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

ایران به لطف انقلاب اسلامی به هیچ گرگی در دنیا باج نمی‌دهدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز جمعه شهر همدان اظهار داشت: خدا بخواهد کسی را نابود کند با دست خودش نابودش می کند و حالا دولت ترامپ با دستان خودش رو به نابودی است.

وی با بیان اینکه خدا بخواهد کسی را رسوا کند کاری می کند خودش باعث رسوا شدن خودش شود، تصریح کرد: چند هزار کودک در یمن با سلاح‌های آمریکایی توسط عربستان کشته شدند و حالا قتل خاشقچی خبرنگار معترض عربستانی گریبان خودشان را گرفته است.

امام جمعه همدان اضافه کرد: این حکومت‌های پوشالی عربی آنقدر ذلیل و ضعیف هستند که در برابر اسرائیل باج می دهند.

وی با بیان اینکه به لطف انقلاب اسلامی، تنها کشوری هستیم که به هیچ گرگی در دنیا باج نمی دهیم، افزود: در 23 سال دعوت پیامبر اسلام، دشمنان نزدیک به 80 جنگ بر ایشان تحمیل کردند.

محمدی ادامه داد: پیامبر گرامی اسلام یک تنه در برابر تمامی فسادها، دزدی ها، ظلم ها، جنگ ها و دشمنی های جهان ایستاد و صلح و عدالت را در دنیا پایدار کرد.

وی گفت: امام حسن مجتبی (ع) نیز برای حفظ دین خدا و یادگار پیامبر اسلام با صبر و متانت در برابر دشمنان، عملکرد قهرمانانه ای در برابر بنی امیه داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: همه چیز با اسلحه و توپ و تشر حل نمی شود و گاهی اوقات باید گذشت و نرمشی قهرمانانه در برابر طرف مقابل داشت.

وی اظهار داشت: در اربعین حسینی به 800 هزار زائر در موکب هایی که در استان برپا شد، پذیرایی و خدمت رسانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات