خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد گفت: توصیه رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با دانش آموزان کلید مهمی برای پیشرفت کشور اسـت.
کد خبر: ۹۰۷۵۴۱۵
|
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲

توصیه‌های رهبر فرزانه انقلاب کلید مهمی برای پیشرفت کشور اسـتبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اسدآباد اظهار داشت: توصیه رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با دانش آموزان کلید مهمی برای پیشرفت کشور اسـت.

وی تصریح کرد: پیشرفت‌های اخیر موشکی کشور در راستای صلح پایدار است و جوانان ما با ساخت انبوه هواپیمای شکاری کوثر امنیت کشور را تأمین کرده‌اند.

امام جمعه اسدآباد در ادامه بیان کرد: علوم جدید مثل علوم هسته‌ای و نانو به عنوان یک نعمت مهم برای ایران اسلامی تلقی شده و عاملی مهم در پیشرفت کشور هستند.

وی اضافه کرد: دوری از تنبلی و نوآوری توصیه‌های دیگر معظم له به دانش‌آموزان است که ضروری است مورد توجه این قشر قرار گیرد.

حسینی مجد به تحریم‌های ظالمانه و جدید آمریکا علیه کشور اشاره کرد و گفت: ترامپ دیوانه و آمریکای خونخوار دیگر قدرتی در بین دولت‌ها ندارند به طوری که در این سلسله تحریم‌های اخیر شاهد سرپیچی کشورهای مهمی همچون روسیه، چین و هند از اوامر آمریکا بودیم.

وی با اشاره به نتایج انتخابات کنگره آمریکا بیان کرد: آشفتگی ترامپ ازاین اتفاق به قدری زیاد است که در قبال شنیدن حوادث تیراندازی فقط به ذکر کلمه «باخبرم» بسنده می‌کند.

امام جمعه اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش به سالروز هجرت پیامبر(ص) از مکه به مدینه اشاره کرد و گفت: جانفشانی مولا علی(ع) در خوابیدن به جای پیامبر یکی از هزاران ویژگی ایشان است که باعث نزول آیه 207 بقره شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات