یادواره شهدای محله شهید نواب صفوی شاهرود

یادواره شهدای محله شهید نواب صفوی شاهرود به همت پایگاه شهید نواب صفوی حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) در مسجد امیرالمومنین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۵۴۲۵
|
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت پایگاه شهید نواب صفوی حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) و هیئت جوانان رزمندگان اسلام، یادوار شهدای محله شهید نواب صفوی شاهرود در مسجد امیرالمومنین (ع) برگزار شد.
در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار گردید، حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع کارشناس فرهنگی و روای و رزمنده دفاع مقدس در سخنانی با بیان اینکه امام‌حسین زنده است و سند زنده بودن ایشان هم برگزاری محافل مختلف در کشور‌های گوناگون حتی در آمریکا و اثرگذاری است گفت: انسان زنده اصر گذار در جامعه است و شما می‌بینید که وقتی عزای سالار شهیدان برپا می‌شود چه غوغایی در جهان رخ می‌دهد و این یعنی زنده بودن امام حسین و یارانش.
وی با بیان اینکه هر که به ابن سرچشمه وصل شود زنده است افزود: شهدا زنده اند و خدا در قرآن بدان تصریح دارد چرا که آن‌ها به سرچشمه ابدیت یعنی امام حسین وصل شدند و در این چشمه سیراب شدند.
در این مراسم ذاکرین اهل بیت در رثاب شهدا و امام حسین به مرثیه سرایی و عزادارای پرداختند.
در این مراسم که به مدت ۵ شب برگزار شد یادواره خاطره شهدای محله نواب از جمله شهیدان رضا نادری باجگیران، محمود جلالی، غلامرضا جلالی، مهدی طالع زاری، سیدجابر طباطبایی، حسن مرواری، حسین ربیعی، حسین وکیلی و محمدحسین عامریان گرامی داشته شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار