خبرهای داغ:
کارشناس فرهنگی و راوی دفاع مقدس با بیان اینکه ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد گفت: راه انقلاب اسلامی، راه شهدا و مقابله با ظلم و استکبار است و این چنین ملتی همیشه زنده و پویاست.
کد خبر: ۹۰۷۵۴۲۶
|
۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام حمید رضا مهدوی ارفع در یادواره شهدا محله شهید نواب صفوی شاهرود در سخنانی با اشاره به زنده بودن امام‌حسین(ع) اظهار کرد: کسی زنده است که اثرگذاری داشته باشد هر چند آنکه نفس می کشد و علائم حیاتی دارد نیز از نظر فیزیولوژی زنده است که البته شاید بسیاری از این افراد هم مرده باشند چون اثرگذاری ندارند.
وی افزود: امروز عده ای شبهه می کنند‌چرا برای کسی که ۱۴۰۰ سال پیش شهید شده گریه می کنید در صورتی که امروز جنایاتی بس بدتر از آن زمان در حال وقوع است که جواب این است که امام حسین محدود به گودی قتلگاه و چند ساعت عاشورا نیست.
این کارشناس فرهنگی گفت: هر کس به این سرچشمه فیض وصل باشد زنده است و شهدا از این قسم می باشند که در راه احیای دین خدا قیام کرده و جان خود را به خداوند تقدیم کردند و زنده ماندند.
وی با بیان اینکه شیطان بزرگترین حیله اش ترساندن انسان از مرگ است افزود: انسان چون دوست دارد جاودانه بماند به هر کاری دست می زند و آدم و حوا فریب همین موضوع را خورده و از بهشت رانده شدند و در قیامت نیز همه تقصیر خود را گردن شیطان می اندازند اما شیطان می گوید من فقط دعوت کردم و او در محکمه عدل الهی تبرئه می شود.
این جانباز و راوی دفاع مقدس با بیان اینکه شیطان دو کار می کند که انسان ها را از مسیر خدا و زنده بودن دور کند اظهار کرد: تطمیع و تهدید دو راهبرد مهم شیطان در جذب انسان هاست که اول اغوا و بعد باور پذیر می کند تا انسان قبول کند مانند آمریکا که همچون شیطان عمل می کند و با اغوا و تطمیع تلاش بر کار خود دارد و عده ای نیز قبول می کنند و‌همه چیز را به ارتباط با این شیطان گره می زنند.
مهدوی ارفع با تاکید بر اینکه اگر می خواهیم جاودانه باشیم باید در مسیر ولایت و شهدا قدم بگذاریم گفت: شما بینید وقتی ۱۷۵ غواص دست بسته بعد از سالها می آیند چگونه اثرگذار در جامعه می شوند پس اینها زنده اند که اثرگذار هستند و اربعین حسینی چگونه میلیون ها انسان را دور هم جمع می کند و یا عاشورای حسینی که حتی در قلب آمریکا و نیویورک همه برای حسین عزادارای می کنند و این زنده بودن واقعی است.
وی با بیان اینکه ملتی که امام حسین دارد و کربلا و عاشورا ذلت پذیر نیست تاکید کرد: باید برخی که خیال می کنند می توانند این انقلاب را به راحتی تسلیم کنند بدانند این ملت که پیرو حسین است در مکتب او سازش و تسلیم وجود ندارد و عزت و غیرت و مقاومت و ظلم ستیز و استکبارستیزی وجود دارد و این ملت باقیست.
این جانباز و راوی دفاع مقدس با تاکید بر اینکه ملتی که سهل است دارد اسارت ندارد افزود: این فرهنگ تا باشد این ملت زیر بار ظلم و زور و تسلیم و سازش نخواهد رفت و باید مراقب بود که شیطان ما را گول نزند و زندگی جاودانه را طور دیگری برای ما تعبیر نکند که در آن مسیر قدم برداریم که مایه سقوط است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها